Er de uvenner?

1 1 0
                                    

Syv dage senere

Vi holder en foran slottet, og White skynder sig op til hoveddøren, men der hun åbner hoveddøren. Vinter Elena på hende inden foran, det første hun siger efter at White har åbnet døren; "drak du for at drikke?" Der går noget tid hvor White bare stiger på Elena, men til sidst siger Elena; "du lovede" Og efter hun har sagt det, går hun op på sit værelse. Da jeg ser hendes vrede skikkelse forsvinden, kommer jeg til at tænke på. At hvis hun ingen gang kan respektere, at hendes søster slår ihjel, fordi hun kan lide det, også selvom hun ikke selv kan. Så vil hun aldrig komme til at respektere at jeg gør det, og så vil hun måske aldrig være sammen med mig rigtig, som jeg vil være sammen med hende.

Efter Elena er gået, banker White en hånd ind i mod muren. Og et splitsekund efter, skriger hun er frustration. Og imens hun stadig gør det, kaster hun en vase igennem rummet. Da den rammer gulvet, springer glasset og vandet og blomsterne flyver ud til siderne. Men der Valdemar høre det, kommer han og begynder at samle glasskårene op, imens han siger til White; "lad ikke din vrede gå ud over andre" Efter at Valdemar havde sagt det, sætter Whites sig endelig på hug, for at samle blomsterne op. Men i stedet for at hjælpe med at gøre rent, udsteder hun et lille flys og kaster blomsterne ud af vinduet.

Men fordi at Valdemar så hvad White laver, spørger han hende om; "hvad er det du laver?" White trækker på skulderen, imens hun siger; "det var ødelagte" efter hun har sagt det, rækker Valdemar hende en kost, imens han siger; "her nu rydder du det her op" hun flys endnu en gang, men i det mindste tager hun kosten. Og efter hun har taget kosten, skynder hun sig at feje op med vampyr fart. Da hun er færdig med det, giver hun kosten og en fejebakke til Valdemar. Og efter hun har givet ham det, skynder hun sig ovenpå. Måske for at undskylde til Elena, jeg håber ihvertfald ikke at de bliver uvenner.

———————————————————
Jeg vil gerne undskylde, jeg har sprunget over scenen i forlystelsesparken, på trods af at Scar var med. Men jeg føler ikke rigtig at jeg er i stand til at skrive så nogen senere, men hvis I gerne vil genopleve det så var det vist kapitel 38 og 39 i vampyr tvillinger, også selvom tortur scenerne kun er i kapitel 39.

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now