Ballet

1 1 0
                                    

Dig jeg står foran døren, ind til hendes værelse, banker jeg på. Det er White som åbner døren, men Elena stiller sig om bag White. På trods af at hun stiller sig om bag White, når jeg alligevel og se hende tydeligt. Hun er i en smuk blå kjole, som viser næsten hele hendes ryg. Hun er bare så smuk, så jeg ender med at sige; "du er godt nok smuk" Elena svarer stille; "tak" Og imens hun siger det, går hun hen til mig og griber fat i min arm. Efter hun har taget min arm, følger jeg hende ned ad trappen. Og udenfor, hvor Valdemar venter med limousinen. Efter vi er kommet hen til ham, siger han; "hav en god aften sir og ny lady" Og han lod mig hjælpe Elena ind i bilen, Han måtte have set på mit ansigtsudtryk, at jeg gerne selv vil gøre det.

Næsten en time senere, ankommer vi endelig til Ballet. Da vi ankommer, kommer der en butler hen til os, og åbner døren. Elena er den første der træder ud, Og inden at jeg når at følge efter hende, hører jeg en stemme sige; "velkommen til festen ny lady og sir" Og efter at butleren har sagt det, skynder jeg mig at træde ud og tage Elenas arm, efter jeg har gidet butleren en seddel med vores navne. Jeg tog hendes arm, så jeg kunne følge hende op til balsalen. Butleren går foran os, for at vise os vejen. Og efter at vi har trådt ind i balsalen, går butleren hen til en anden mand, som muligvis også er Butler eller i hvert fald ansat. Og giver ham kortet med vores navne, efter han har læst vores navne, siger han dem højt, imens han banker en stok imod gulvet; "hr. Black og hans date miss. Snowgate"

Efter præsentationen, slutter vi os til dansen. Og inden vi overhovedet når at danse en hel dans, bliver vi afbrudt. Men på trods af at jeg ikke ønskede at stoppe dansen, stoppet Elena dansen da hun vendte sig om imod Lvy. Efter Elena har vendt sig om, siger Lvy til mig; "Scar min elskede, du skylder mig da en dans. Hvordan i alverden kunne du så finde på at danse med en lille pige" jeg sukker, inden jeg siger; "Lvy, jeg er ikke din elskede, Og Elena er ikke en lille pige" efter at jeg sagde det, begynder Lvy at grine af det jeg sagde. Da hun er færdig med at grine, siger hun; "er hun ikke en lille pige. Hun er der eller stadig jomfru, Og du har nok heller ikke drukket blod af hende, udover selvfølgelig under hendes forvandling" Efter hun sagde det, siger Elena i en rasende tone; "det at sprede ben for en mand, gør ikke en til en kvinde, men derimod kan det gør en billig, især hvis det sker med for mange forskellige mænd, som du tydeligvis har gjort" Efter Elena sagde det, begynder jeg at grine. Både det at hun sagde det gjorde det er sjovt, men også det at Lvy blæser sur over det. Og da jeg var færdig med at grine, siger jeg til Elena; "ja, og du er så langt fra billig min kære. Du er jo stadig jomfru på trods af, at du er i nærheden af mig til hverdag" Og da jeg var færdig med at sige det, kigger jeg over på Lvy, imens jeg siger til hende; "undskyld, men du afbrød os altså i en dans" Og efter at jeg sagde det, blander jeg mig og Elena ind i dansen en gang til.

resten af natten, bruger jeg på at danse med Elena i mine arme. Vi ender kun med at blive afbrudt et par gange, fordi jeg gjort det klar alle gange, at hun er min og kun min. Og vi tog hjem næsten to timer før solen stå op, fordi jeg vil sikre at hun noget hjem i sikkerhed.

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now