En tur ind i et klædeskab

4 2 0
                                    

Jeg bliver nede i biblioteket, de næste mange minutter. Hvor jeg leder efter bogen, om de største vampyr der eksisterer. Men til sidst beslutter jeg mig for at gå op til pigerne da jeg kommer op på værelset, stiller jeg mig om bag ved White. Og kigger ned på den bog, hun er i gang med at læse, inden jeg siger; "hvorfor læser du om min bror?" Hun svarer hurtigt; "det er ham, som har skrevet bogen om gay vampyrsex" Efter at hun har sagt det, tilføjer hun efter et sekunds pause; "er det derfor, at du har den?" Efter at hun har sagt det, lægger jeg bogen tilbage på sengen, fordi jeg greb den, da hun tabte den. Og efter at jeg har lagt den på sengen, siger jeg til hende; "hvorfor har du snuppet den her? du kan bare læse i den, når du har lyst. Du behøver da ikke at gemme den. Jeg har ledt efter den længe, at du ved det" Endnu en gang ser hun ud til at blive meget sur, men denne her gang, kan jeg i det mindste regne ud hvorfor. Hun er uden tvivl blevet sur fordi, jeg ikke svaret på hendes spørgsmål, Og derfor spørger hun endnu en gang; "hvorfor har du din brors bog, hvis du er homofobisk" Jeg sukkede opgivende, inden jeg svarer; "fordi han gav den til mig. Skulle jeg smide den ud? Hør her. Jeg kan lide min bror. Han er bare lidt forvirret lige nu. Han er så tætte venner med ham Jake, at han tror, han er forelsket. Han skal nok indse, at det bare er venskab før eller siden"

Og efter at jeg har sagt det, venter jeg et par sekunder på hun siger noget, men hun ser bare overrasket på mig, så jeg tilføjer; "nok om min bror, skal vi ikke kigge på noget tøj til jer?" Efter at jeg har sagt det, kigger jeg over på Elena imens jeg smiler til hende. Det var en af de der smil, som ellers skulle kunne få enhver pige til at sprede ben. Men Elena ser bare forlegen ud, som om hun ikke rigtig forstå hvorfor jeg smiler til hende på denne måde. Så jeg går hen til Elena, og begynder at skubbe hende ud mod den store Walk in closet. Efter at jeg er begyndt at skubbe til Elena, føler White hurtigt efter. Så det tager kun nogle få sekunder at komme ind i Walk in closet, også selvom det er kun vil have taget et sekund eller mindre, hvis de bare selv har gået der ud. Efter at vi er kommet derind, siger jeg til dem; "sæt jer ned" Og efter at de har sat sig ned, går jeg hen og finder noget tøj til dem.

Et lille øjeblik efter, går jeg tilbage til dem, med armene fuld af tøj. Jeg smider tøjet på puffen, og hiver en sort kjole frem og en push up bh, og smider den hen til Elena, sammen med ordene; "her, prøv den her og når ja, tage denne her på underneden" efter at jeg har givet hende tøjet, bliver Elena rød i hovedet. Og White Bliver endnu en gang meget sur, hun tager bh og kaster den igennem rummet, imens hun siger; "det kan du godt glemme alt om" Efter at hun sagde det, ruller jeg med øjnene, men respekterer det. Hvis Elena ikke har lyst til at gå med en push up bh, så behøver hun da heller ikke, også selvom hendes bryster er små, kan de godt være dejlig alligevel. Og efter disse tanker, rækker jeg Elena et par lange støvler. Efter at jeg har givet hende støvlerne, leder jeg hende ud til omklædningsrummet.

Bagefter går jeg tilbage til White, og samler en hvid kjole op for puffen og de har den til hende. Efter hun har taget imod kjolen, går hun hen til spejlet. Og holder kjolen ud foran sig som om hun kunne se sig selv med dem på, også selvom hun ikke har den på. Efter at have kigget i spejlet i par sekunder, siger hun; "Den her er for kort og har ingen skuldre. Den kan jeg altså ikke gå i. Jeg har brug for noget, som jeg kan bevæge mig i uden, at andre kan se mine bryster og underbukser," jeg tager kjolen fra hende og siger til hende; "den her kjole er lige hvad kvinder skal gå i. Kvinder skal ikke løbe rundt og kravle i træet eller hvad du ellers foretager dig, og når kvinder bukker sig ned, må de jo sætte sig på hug, mens de holder for åbningen, så ingen kan se ind." Imens jeg siger det, ser hun ud til at blive mere og mere sur, og da jeg er færdig med at tale, skubber hun mig i brystet. Og efter at hun har gjort det, løber hun op på anden etage og siger; "lad mig finde noget andet, som passer mig lidt mere!"

Der går noget tid, før White har fundet noget tøj hun kan lide. Og hun skynder sig ind i omklædning for at skifte, da hun kommer ud igen, har hun sit andet tøj i armene. Som om at hun er bange for at jeg vil tage det fra hende, hvilket jeg faktisk også gerne vil, piger skal ikke gå i sådan noget. Og et sekund efter at White er kommet ud, kommer Elena også ud.

Dar Elena kommer ud, tager hun forsigtige langsomme skridt og med armene beskyttende over sin bryster, samtidig med at hun er helt rød i hovedet. Det er tydeligt at se at hun er total flov, over at være i den der kjole. Men det har hun overhovedet ingen grund til at være, hun ser virkelig godt ud tænker jeg. Og imens jeg stiger på hendes krop, udbryder White; "Den der kan hun da ikke have på!" Efter at White har sagt det, må jeg desværre erkende at hun ikke kan beholde den på. Så jeg hjælper hende med at finde noget andet og tage på, men desværre er jeg nu også blevet rød i hovedet, og det får White til at grine lidt, så Elena siger; "hvad griner du nu af?" Og imens hun siger det tager hun et enkelt skridt over mod White, hun ender med at få overbalance, så jeg skynder mig hen til hende for at gribe hende. Men i stedet for ender hun med at falde ned på mig, og White creeper mit hoved inden det falder ned på gulvet. Både mig og Elena ender med at blive knald rød i hovedet, på grund af det her, men samtidig kan White heller ikke lade være med at grine. Og det gør jo selvfølgelig bare det alt sammen være, fordi det vækket Jin og han kommer stormende ind ad døren og spørger om; "hvad skete der? kom der nogen til skade?" Og to sekunder efter at han har sagt det ser han ned på os, og så kan han heller ikke lade være med at grine.

Fordi de griner så meget af os, forsøger Elena at rejse sig op, men hun ender bare med at snuble igen, så jeg siger til hende; "læg nu stille, så kan jeg hjælpe dig op" imens jeg siger det tager jeg på hendes krop, for at hjælpe hende op. Okay måske udnyttede jeg muligheden lidt for meget, og bremset lidt for meget. White holdte i hvert fald op med at grine, og hun går hen og tager Elenas hånd, imens hun siger; "jeg kan godt hjælpe min søster op. Du behøver ikke at tage sådan på hende!" Hendes ord gør mig vred og det fik mig til at svare ærligt; "jeg er en fyr, hvilken fyr vil ikke udnytte sådan en mulighed"

Forbløffende nok var det ikke White, som var den næste der sagde noget. Og det var heller ikke Elena, derimod så var det Jin som endte med at sige; "jeg er også en fyr, men jeg kunne aldrig finde på at rage på en pige uden hendes tilladelse" efter han sagde det, kigger jeg vurderende op og ned af ham, og ender til sidst med at sige; "du er ikke en fyr, du er et barn" Han svarer mig vredt tilbage; "jeg er fast i 16 år!" Efter han sagde det, kunne jeg ikke lade være med at more mig, Han er kun 16 år og tror han er en mand. Men da jeg svarer ham, kunne man ikke høre at jeg lige havde moret mig over ham; "ja, som sagt et barn"

Og efter at jeg har sagt det, går jeg hen i den anden ende af rummet, hvor jeg tager en hvid cardigan ned af en bøjle. efter jeg har taget cardigan væk fra bøjlen, ligger jeg bøjlen på et bord. Og går hen til Elena igen, da jeg er kommet hen til hende, rækker jeg hende cardigan, imens jeg siger; "værsgo, du kan tage denne her på, hvis du gerne vil skjule lidt mere af din krop" Og efter at jeg har sagt det, tænker jeg på. At nu skifter hun forhåbentlig ikke til noget andet, og hun ser død lækker ud i det der.

Og efter jeg sagde det, bliver Elena rød i hovedet, Og White skuler efter mig. Men inden hun når at sige noget, creeper Elena fat i hendes arm og siger til mig; "tak" Og efter at hun sagde det, siger jeg til Elena og White for at aflede dem og fordi det er en tradition; "nu hvor i begge to har fået skiftet tøj, kan i møde de andre piger på slottet"

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now