Jeg ender med at bruge hele dagen, på at sidde at læse. Men efter solen er gået ned, tænker jeg på at jeg gerne vil gå en tur med Elena, så jeg kan få noget tid alene med hende. Og med den tanke, skynder jeg mig hen til hendes værelse. Dig jeg står ude foran døren, banker jeg hurtig på og venter på at der er nogen der åbner.
Efter Elena åbner døren, begynder jeg at smile. Fordi jeg er glad for at det er hende der åbner døren, og jeg siger til hende; "hey" Der går et par sekunder før hun svarer, man så siger hun også; "ved du noget særligt" Hende spørgsmål gør mig bekymret for, at jeg er lige vælder ikke betyder noget for hende. men inden jeg siger noget, kommer jeg i tanker om. Den nat vi tilbragte sammen, hvor hun var i mine arme, imens vi danser til bandet, og det gav mig styrken til at sige; "ja, jeg ville spørge dig om Du vil med ud og gå en tur" Mit spørgsmål gør hende overrasket, og det får mig til at tænke på. Om hun overhovedet har lyst til at gå en tur med mig, eller bare generelt være sammen med mig alene. Inden jeg når at sige at det kan være lige meget, siger hun til mig med en stille stemme; "det kan vi da godt"
efter hun sagde ja til at gå en tur med mig, tager jeg hende med ud i haven. Og forsøger at vise hende at jeg godt kan lide hende, også selvom jeg ikke siger det direkte. Vi ender med at bruge flere timer på at gå og snakke, og det er forbløffende hyggeligt. Jeg har aldrig før haft lyst til at lærer en anden person at kende, på sådan en her måde. Det har altid kun vejret seks der betød noget for mig, men ikke med Elena, jeg ønsker meget mere af hende, end bare hendes krop.
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )
VampireDenne her historie foregår i det samme univers som vampyrtvillinger, men det er fra Scars synspunkt. Og @TheMortalityDoctrine har skrevet en bog fra Jin synspunkt, fra før vampyrtvillinger