Flere timer senere, er hun færdig med at læse bogen højt, så hun siger til mig; "tak, fordi du gad at høre mig læse højt" Jeg svarer hende stille; "det var da så lidt, og det har været hyggeligt, har du måske lyst til at gøre det igen en anden gang" Hun svarer mig hurtigt; "ja, det vil jeg gerne" Og efter hun har sagt det, kysser jeg hende på hånden og siger; "vi ses senere" Og efter jeg har gjort det, går jeg ud af det store bibliotek og hen til stuen.
Hvor jeg finder Laura, hun forsøger at forhindre mig i at gå ind i en af de hemmelige rum, ved at stille mig spørgsmål om Elena. Efter flere minutter, forsøger jeg endnu en gang at gå derind. Men denne her gang forsøger hun fysisk, at forhindre mig i at gå derind, vi at stille sig foran mig. Så efter flere minutter med diskussion, beslutter jeg mig for at gennemsøge hendes tanker, for at finde ud af hvorfor det er at hun ikke vil lukke mig ind. Efter at have været i hendes hoved i få sekunder, ved jeg med sikkerhed hvorfor det var at jeg ikke må gå der ind.
White og Jin var der inde, fordi de har besluttet sig for at gennemsøge slottet, efter hemmelige rum. Efter jeg hørte det, skyndte jeg mig at få Laura til at glemme at hun har set mig. Og da jeg havde gjort det, skyndte jeg mig derind, men jeg så bare elevatoren som lukker i. Jeg kom for sent, de er på vej op, op til dæmonerne. Med den tanke, gjorde jeg alt hvad jeg kunne for at få den ned igen, inden det var for sent. Efter flere minutter, kommer de endelig ned igen. Men ingen døren overhovedet når at åbne, er jeg meget sur på dem, også selvom det kun er fordi jeg er bekymret for dem.
Og der døren havde åbnet, spurgte jeg dem om; "hvad lavede i deroppe!!?" White svare i en forsvarsberedt tone; "vi udforskede bare slottet" Jeg siger endnu en gang, efter jeg har krydset mine arme; "udforskning må hellere stoppe for i dag, gå aldrig derop mere" White svarer endnu en gang, imens Jin bare står og stirrer på mig, som om han ikke tør at sige noget; "så vil vi bare læse et par bøger i biblioteket" Og efter hun sagde det, Åbner jeg døren ud, så jeg kan få den væk herfra. Og imens jeg gør det, siger jeg til dem; "Huske ikke at gå længere ind end I vil gå ud igen" Og denne her gang svare Jin, men i en høj tone; "Yes, daddy" Den irriterende møgunge tænker jeg, imens White griner højt. Jeg ryster på hovedet af dem, inden jeg beslutter mig for at gå videre, jeg vil trods alt også gerne ind til kopien af mit barndomshjem.
———————————————————
Til de opmærksomme læser, i har nok lagt mærke til at det i lige har læst, skete i slutningen af kapitel 51, men det kapitel der var før var kapitel 52. Og grunden til det, er på grund af tidsforskellen. Kapitel 51 varer tidsmæssigt, både over kapitel 50 og 52 som begge to er fra Elena synspunkt. Hvor kapitel 51 er fra White synspunkt.
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )
VampireDenne her historie foregår i det samme univers som vampyrtvillinger, men det er fra Scars synspunkt. Og @TheMortalityDoctrine har skrevet en bog fra Jin synspunkt, fra før vampyrtvillinger