Pigens forvandling

7 2 0
                                    

Jeg følger hende ind i mit soveværelse, som er det rum jeg kom ud af lige før. Efter at vi er kommet herind, giver hun slet på min hånd. Og efter at hun har gjort det, går hun ind midt i rummet og snor langsomt rundt foran mig, imens hun kigger på alt hvad der er herinde. Efter at hun har kigget på det alt sammen, siger hun; "der er meget blåt." Efter at hun har sagt det, går jeg hen til hende, imens jeg griner. Og efter at jeg er kommet hen til hende, lægger jeg mine arme rundt om hendes liv. Efter at jeg gjorde det, bliver hendes øjne Store, og hun lægger hænderne på mine overarme og skubber mig væk fra sig, imens hun siger; "hvad er det du laver?" Hende spørgsmål er så latterligt at jeg vælger og sige; "hvad tror du jeg laver?" Efter at jeg sagde det, kigger hun på mig med et rasende blik og hun siger til mig; "jeg tror ihvertfald, at du har tænkt dig at have sex med mig, men sådan en pige er jeg altså ikke!" Jeg fjerner mine hænder fra hende, imens jeg tænker på om det overhovedet er mulig og være så tyk pande, at man ikke fatter en hentydning. Men det eneste jeg gøre ud over at fjerne mine hænder fra hende, er at sige til hende; "hvordan i alverden skulle jeg regnet med andet?" Efter at jeg sagde det til hende, så hun forvirret ud og hun siger kunne; "andet??" Jeg bliver så sur at jeg slå ud med armene, i mens jeg siger; "du gik med ind i mit soveværelse" Og hun svarer; "ja, fordi du tilbød at vise mig rundt" Efter at hun sagde det, indså jeg at Rose måske alligevel havde ret, i at hun var totalt uskyldigt, så jeg ender med at sige til hende; "er du en af de der totalt uskyldige jomfruer, som ikke fatter en hentydning?" Efter at jeg har sagt det til hende, sinker hun blikket og hun ser ud til at skamme sig, imens hun siger; "det er jeg vel" imens jeg kigger på hende, tænker jeg på om hun gerne vil være uskyldig, eller om hun bare ikke har fundet en der vil tage hende eller som hun vil have. Og efter at jeg har tænke på det i noget tid, indser jeg at det er en komplet latterligt tanke. Så derimod begynder jeg at tænke på, at jeg egentlig skulle have forvandlet hende. Og at det ikke var meningen at jeg skulle have sex med hende, også selvom det selvfølgelig ville være dejligt hvis det kommer til at ske. Og endnu en gang bliver jeg nødt til at rive mig selv ud af mine tanker, men denne her gang indser jeg at jeg skal forvandle hende nu. Så jeg skynder mig hen til hende, efter at jeg er kommet hen til hende, ligger jeg armene rundt om hende og begynder at bide hende i halsen.

Imens hendes lækre blod flyder ind i munden på mig, besvimer hun i mine arme, så jeg skynder mig at lægge hende over på sengen. Efter at jeg har lagt hende ned, åbner jeg hendes mund, fordi at tiden er inde til at hun skal til at drikke mit blod. Men fordi hun er bevidstløs bliver jeg nødt til at skære en pulsårer over, så hun kan få mit blod. Hvis hun ikke drikker mit blod, vil hun ikke ende med at blive forvandlet til vampyr. Og hun kan endda ende med at dø af blodtab, fordi jeg har drukket så meget. Men heldigvis ender mit blod med at flyder ned igennem halsen på hende, og starte forvandling.

Flere timer senere, åbner hun endelig sine øjne. Og det første hun gør, er at kigge efter mig. Det kunne måske have været noget positivt, hvis det ikke var på grund af frygten i hendes øjne. Men til sidst finder hendes øjne mig, stående foran døren ud til stuen. Og da hun ser mig ind i øjnene, regner jeg ud hvorfor hun er så bange, hun er selvfølgelig bange for at jeg har voldtaget hende. Så jeg siger til hende i en opgivende toner; "bare rolig jeg har ikke taget på dig." Efter at jeg sagde det til hende, sukker hun lettet og spørge mig om; "hvad skete der?" Jeg trækker på skuldrene af hende spørgsmål og siger; "jeg forvandler dig" Og efter at jeg sagde det, skynder hun sig at spørge mig om; "forvandlet, hvad mener du?" Jeg smiler næsten ondt til hende imens jeg siger; "nu er du en vampyr, ligesom mig." Og efter at jeg havde sagt det, blotter jeg mine hugtænder. Fordi jeg ved at hun ikke vil tro på det, med mindre hun får fysiske beviser på det. Efter at hun ser mine hugtænder, ryger der et lille gips ud af munden på hende, inden hun når at lukke den igen, men hun åbner den hurtig igen for at spørge mig om; "er du virkelig en vampyr, du laver vel ikke bare sjov med mig" jeg skynder mig at svare, men i en irriteret toner; "ja, selvfølgelig er jeg det, og det er du også nu." Efter at jeg sagde det, kigger hun forvirret på mig, og efter et par sekunder spørger hun mig om; "hvorfor har du forvandlet mig?" Efter at hun spurgte mig om det, tænker jeg på Roses profeti, men fordi jeg ikke ønsker at hun skal vide noget om den endnu, siger jeg i stedet for; "fordi jeg vil have dig." Hun skynder sig at svare; "jeg har altså ikke tænkt mig at gå i seng med dig bare, fordi du forvandlede mig til en vampyr!" På trods af at jeg egentlig har voldtaget piger før, siger jeg er lige vælder; "det har jeg heller ikke sagt, du skal." Og endnu en gang skynder hun sig at svare; "godt, fordi jeg har heller ikke tænkt mig at gå i seng med dig!!" Efter at hun sagde det, skynder jeg mig at sige, for at irritere hende; "hvis det ikke foregår i en seng, har du så tænkt dig at være sammen med mig?" Hun opfattede åbenbart ikke at jeg lavet sjov med hende, fordi hun skullet bare at mig uden overhovedet at svare. Og efter noget tid hvor hun bare har skullet efter mig, rejser hun så lige pludselig op og sagde "jeg må hellere finde min søster. Hun må være bekymret for mig."

Hendes ord gør mig overrasket, men jeg gør mig umage med at sikre at det ikke kunne ses på mig. Så jeg trækker bare på skuldrene og flytter mig for døren, men samtidig er jeg fuldstændig forvirret. Er det hendes søster og ikke hendes veninde? Og hvad betyder det? Skal hun også blive vampyr? Mine tanker når ikke længere før hun siger, imens hun er på vej ud af døren; "du ved vel godt, at min søster også ønsker at blive vampyr."

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now