Min for evigt

1 1 0
                                    

Efter at jeg har fortalt Rose, hvad det er hun skal lave til udfordringen, er jeg begyndt at trave frem og tilbage inde i stuen. Fordi jeg ikke kan lade være, gjorde jeg det stadigvæk der Elena kom op til mig. Men jeg lagde først mærke til hende, efter hun var kommet hen til mig og lagde en hånd på min arm. Men jeg havde ikke opdaget at det var hende, så jeg endte med at vride hendes arme om på ryggen af hende. Men lige efter at jeg havde gjort det, opdager jeg at det er Elena, så jeg skynder mig at slippe hende fri. Og efter at jeg har sluppet hende, undskylder jeg igen og igen.

Efter det jeg nu havde gjort galt, havde jeg så meget dårlig samvittighed, over at jeg endnu en gang har gjort hende ondt. Derfor tager det flere minutter for hende at berolige mig, også selvom jeg ikke ved hvorfor hun gjorde det. Og der jeg endelig var faldet til ro igen, spørger jeg hende om; "Elena, det er altså ikke fordi jeg ikke er glad for at du er kommet herop igen, fordi det er jeg altså. Men jeg forstår bare ikke hvorfor du er kommet herop igen? er du ikke sur på mig?" Hun svarer; "jeg har snakket med Whites. Og hun sagde, at hvis du elsker mig, vil du ikke længere være sammen med andre piger, men være mig tro. Og jeg tror hun har ret, så jeg vil gerne være sammen med dig, hvis det kun er os to. Og med det mener jeg at vi ikke skal have sex med andre, verden alene eller sammen."

Efter hun har fremstillet sit grav, bliver jeg vildt glad. Det er noget jeg kan leve med, så jeg siger til hende; "det er fint med mig" Og efter at jeg har sagt det, kyssede jeg hende kort, fordi jeg kommer i tanke om at jeg vil give hende en ring. Så jeg sætter hende op på en stol, inden jeg siger; "bliv der jeg kommer tilbage om 2 sekunder"

Hvor sekunder efter at jeg er gået ind efter ringen, går jeg hen til hende og ligger den lille æske med ringen i hendes skød. Efter jeg har gjort det, siger jeg til hende; "jeg håber ikke at du har noget imod det, men fordi min far er Lucifer er jeg også Kristen, også selvom jeg aldrig vil komme ind i himlen. Og i kristendommen bliver man gift, så også selvom at vi to ikke bliver gift, håber jeg alligevel at du vil bager en ring" Efter at jeg har sagt det, åbner hun æsken uden at sige noget. Men da hun ser ringen, udbryder hun; "det er uden tvivl den smukkeste ring jeg nogensinde har set" Hendes ord gør mig mega glad, og jeg bliver totalt lykkelig da jeg ser hun tæer ringen på med det samme. Jeg vidste ikke at det var muligt for en af helvedes sønder, at føle en så stor lykke.

Og efter at jeg har tænke den tanke, begynder jeg at kysse Elena. Det her kys, er noget længere end det andet. Men da jeg holder op, siger hun til mig; "Jeg ved godt at jeg lige har snakket om sex, men jeg tror ikke at jeg er klar endnu" Hendes ord gør mig skuffet, men fordi jeg er villig til at vente til hun er klar, siger jeg til hende; "det er okay, jeg kan vente til du er klar" Efter at jeg har berolige hende med mine ord, slår hun armene rundt om halsen på mig, imens hun siger; "tak" Efter hun har sagt det, ligger jeg stille mine arme omkring hende, imens jeg tænker. At det er virkelig rart at holde om hende, at beskytte hende, at hun er min, og er hun altid vil være min.

Der går flere minutter, hvor jeg bare holder hende i mine arme. Men til sidst trækker hun sig væk fra mig, så jeg spørger hende om; "Elena, vil du ikke nok være sød at blive heroppe, indtil jeg kommer tilbage. Der kommer nogen senere til slottet, og jeg ønsker ikke at de skal være i nærheden af dig, også selvom de sandsynligvis ikke vil gøre dig noget" Hun svarer mig stille og med et spørgsmål; "det kan jeg godt, men hvorfor kommer de" Jeg sukker inden jeg svarer hende; "der eksisterer et spil for vampyr, og jeg havde meldt slottet til at være en af udfordringerne i dag. Og jeg bliver nødt til at gør slottet klar nu"

Et par minutter efter, jeg skynder mig ned ad trappen og ud af døren, som ligner en bogreol. Men efter at jeg er noget ud af rummet og inden jeg når ned af trappen, kommer jeg til at tænke på. Hvad skal Elena lave i alle de timer, denne tanke for mig til at skynde mig ind på hendes værelse. Og tage nogle af hendes tegne ting, så hun har noget at lave.

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now