Søsteren, forvandling eller ej?

7 2 0
                                    

Efter at hun sagde det, bliver jeg virkelig lettet. Nu må man bare håbe på at hun har ret, og at hendes søster virkelig ønsker at blive vampyr. Og selv hvis hun ikke gør det, har jeg tænkt mig at forvandle hende alligevel. Fri vilje er jo trods alt også et privilegium, og ikke en rettighed. Også selvom de fleste mennesker er så dumme, at de rent faktisk tror det er en rettighed. Og efter at jeg havde tænke den tanke færdig, følger jeg efter pigen, men også fra så lang afstand så hun ikke ved at jeg følger efter hende. Der er endelig får hende indhentet, henne ved døren til hendes værelse, ser jeg en dør der er sprunget i luften. Og da jeg kommer hen til døren skynder jeg mig at springe igennem hullet i den, efter at jeg er kommet ind på værelset til de to piger, siger jeg; "Sikke et flot hul" Og efter at jeg har sagt det, lad min finger kører ned af dørkarmen. Og imens jeg stadigvæk gør det, siger pigen søster; "er det dig, som har forvandlet min søster" efter at hun sagde det, kigger jeg undersøgende på hende for at regne ud, om hun virkelig ønsker at blive vampyr. Eller om det bare er noget pigen tror, men til sidst siger jeg; "det kan du lige tro" Og efter at jeg har sagt det, går jeg hen og sætter mig i sengen, i mellem pigen og hendes søster. Og efter at jeg har sat mig ned, løfter jeg hånden op i søsters hår og fjerner et par træspåner for det, og så aer jeg hende på kinden. Efter at jeg har gjort det, skæver jeg kort over til pigen, for at se om hun er blevet jaloux. Men hun ser ingen gang på mig eller siger jaloux ud, så jeg vender mig om imod hendes søster igen og siger; "vil du også være en vampyr?"

pigen søster vender sig om imod mig igen, imens hun siger; "det er mit højeste ønneske." Jeg spørger hende endnu en gang for sjov, men denne her gang på en anden måde; "vil du leve i all evighed her med din søster og mig?" Inden søster når at svare siger pigen; "Jeg havde jo intet valg og skal leve i all evighed med dig, så hvorfor ikke tage min søster med i faldet" efter at hun har sagt det, griber jeg fat i hendes søster og lægger hende ned i sengen, og sætter mig ovenpå hende. Efter nogle få sekunder, bøjer jeg mig ned til hendes hals og begynder at bede hende, så jeg kan drikke hendes blod.

Jeg holder først op med at drikke hendes blod, da hun er meget tæt på at besvime. Fordi hun stadig ikke helt er bevidstløs, sætter jeg hende op i sengen. Og efter at jeg har sat hende op i sengen, løfter jeg mit håndled op til min mund, så jeg kan bide hul. Bagefter at blodet er begyndt at flyder ud, presser jeg mit håndled ind imod hendes mund, så hun begynder at drikke. efter at hun har drukket mit blod, falder hun bevidstløs sammen.

Flere timer senere, vågner hun endelig op og hun sætter sig med det samme op. Efter at hun har sat sig op, siger hun med det samme til pigen, som er hendes søster; "Elena, lykkedes det, er jeg vampyr nu, ligesom dig?" Pigen svarer; "ja White, nu er du også vampyr." Og efter at hun har sagt det, begynder begge piger og smile. Og efter et lille øjeblik, slå pigen også armene rundt om hendes søster og siger; "nu skal vi være sammen i al evighed!" Søsteren svare, imens hun lere; "selvfølgelig skal vi det." Efter hun sagde det, var jeg blevet så træt af at blive ignoreret, så jeg sagde til dem; "I skal altså også leve med mig i alt evighed" efter at jeg sagde det til dem, begynder begge pigerne at grine. Fordi de begge to griner af det jeg sagde, begynder jeg at tænke på om de tror jeg laver sjov, fordi det gør jeg ikke. Jeg har forvandlet dem, så de tilhører mig. Men inden jeg når at sige noget igen, siger søsteren; "det er fint med mig, jeg har aligevel altid ønsket mig en storebror." Jeg tænker på ordet, storebror, det skal hun ikke regne med. I min verden skal piger ligge med spredte ben under mig, Og de skal ikke andet med mig end at opfylde mit behov og ønsker.

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now