Omkring en halv time senere, jeg er oppe i min private rum. Der er jeg lige pludselig høre, at der er nogen på vej op af trappen. Fordi jeg kan dufte at det er Elena, stiller jeg mig op på toppen af trappen. Da hun ser mig, ser hun ud til at blive rasende og hun siger til mig; "Vil du være sød at gå lidt væk, jeg vil ikke have dig så tæt på mig" Hendes ord gør mig ked af det, og i et kort sekund kan jeg ikke holde det ude ad mit ansigt. Men efter at jeg har fået styr på mine ansigtstræk, tager jeg et skridt væk fra hende. Og efter at jeg har gjort det, lægger jeg armene over kors og spørger hende om; "du må meget undskylde at jeg spørger på denne måde, men siden du ikke kan holde ud at være i nærheden af mig, hvad laver du så oppe i mit private rum?" Hun svarer; "hvordan i alverden kan du overhovedet tro at jeg vil være i nærheden af dig efter det du har gjort, din kæmpe stor idiot" Og kort tid efter hun har sagt det, bryder hun lige pludselig ud i latter. Og da hun var færdig med at le, spørger jeg hende om; "hvad er det der er så sjovt" Hun svarer; "det var ikke meningen at jeg skulle have sagt den sidste sætning højt" hendes ord få mig til at le, og hun begyndte endda at le med.
Da vi begge to er færdig med at le, spørg Elena mig om; "Kan du gøre noget for mig, det er stort" hendes ord gør mig så overrasket, at der går et par sekunder før jeg svarer; "ja, hvad kan jeg gøre" hun svarer mig stille; "Whites vil gerne være over vampyr, så kan du ikke snakke med din far, om det er muligt for os at blive over vampyr?" Hendes ord for mig til at tænke, måske er det her min eneste mulighed for at få hende, efter det jeg har gjort, så er jeg siger til hende; "så skal vi også være sammen for evigt" Efter at jeg har sagt det, ser hun overrasket op på mig, og der går et par sekunder før hun svarer; "det kan jeg ikke" jeg skynder mig at spørge hende om; "hvorfor ikke?" Og hun svarer med gråd i stemmen; "fordi du er sammen med for mange andre piger så jeg kan ikke stole på dig, og jeg vil ikke være sammen med en jeg ikke kan stole på" Efter hun har sagt det, griber jeg fat i hendes hånd, imens jeg siger; "jeg kan forandre mig" Inden jeg når at sige mere, svarer hun; "det er altså ikke alting man kan forandre, Og man kan ikke forandre sig selv" Og efter hun har sagt det, løber hun væk fra mig og ned af trappen, imens jeg bliver ved med at sige hendes navn.
Et par timer efter Elena er gået, kommer Valdemar ind og fortæller mig; "Scar. White, Mille, Jin og Reyes har lavet planer om at tage ud på vampyr baren" efter at jeg har tænkt kort over hans ord, siger jeg til ham; "Valdemar ring til ham eller hende der styrer stedet, Og sige til personen at i nat, laver jeg en udfordring. Og inden du gør det så sig til Rosa, at hun skal komme her op nu"
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )
VampireDenne her historie foregår i det samme univers som vampyrtvillinger, men det er fra Scars synspunkt. Og @TheMortalityDoctrine har skrevet en bog fra Jin synspunkt, fra før vampyrtvillinger