Flere timer senere, Elena kører fingrene igennem mit hår, imens hun siger til mig; "Scar, tror du ikke at det er på tide at du slipper Raymond fri" Jeg tænker mig kort om inden jeg svarer; "jo, det er det vel nok" Og efter at jeg havde svaret på hendes spørgsmål, rejser hun sig op og kalder på White. White og Mille står oppe på trappen, så vi skynder os hen til dem. Jeg ser tydeligt at de har en masse sex legetøj i hænderne, men der er Elena lægger mærke til det, gemmer de det på ryggen. Heldigvis spørger hun ikke ind til det og det gør jeg helt sikkert ikke, imens hun er i nærheden. Og efter at vi er kommet op til dem på trappen, siger Elena; "jeg har lige snakket med Scar, og vi er enige om at det er på tide at Raymond bliver sluppet fri" White svare; "det var da også på tide" Hendes ord gør mig sur, så jeg siger; "Han kan jo også bare lade være med at Bryde reglerne hele tiden" Og efter jeg sagde det, gik vi ned til torturkammer i tavshed.
White skyndte sig foran os andre, og begyndte at snakke med Raymond. Fordi min hørelse er så meget bedre end alle andre vampyrs, kan jeg fulgte med i deres samtale. Men på trods af at jeg kan følge med i deres samtale, spurgte jeg er lige vælder om; "hvem snakker i om?" Jeg spurgte om det, efter jeg havde trådt ind ad døren med Elena. Og grunden til at jeg spurgte om det er, fordi jeg ikke vil have at nogen ved hvor meget bedre min hørelse er, fordi det kan være en fordel at de ikke ved det. Og Raymond skynder sig at svare med en løgn; "ikke nogen" Han svar gør mig rasende, ingen skal lyve for mig! Men i stedet for at sige det jeg tænkte, sagde jeg i stedet for; "Nu har jeg været rigtig sød ved dig, så tror du ikke, at du skal fortælle mig det. Er det din tvillingebror. Er han endelig trådt ud af sit skjul?" Efter jeg har sagt det, slipper jeg ham, men jeg spørger ham også om; "hvad planlægger han denne gang" Raymond svarer; "Hvad ved jeg. Han er min bror, så jeg er bekymret for ham, men de ting han gør er ikke okay" Efter han har sagt det, spørg White om; "Hvad har han da gjort?" Jeg svarer; "Han massemorder både mennesker og overnaturlige" Og Raymond opfylder; "Du skal være glad for, at han ikke besluttede sig for at gå efter dig" Efter han har sagt det, tænker jeg højt; "Gad vide, hvad han vil lige nu og her" Men lige pludselig bliver jeg bekymret for White, så jeg spørger hende om; "Hvor mødte du ham?" White svarer; "Han sad ved baren med en masse kvinder på vampyrrestauranten. Det virkede ikke som om, at han ville skjule sig" Jeg ender endnu en gang med at tænke højt; "Mærkeligt" det er en frygtelig vane, som jeg skal have lagt af mig.
Et lille stykke tid senere, vi er kommet op af tortur rummet og er på vej ned til blod pigernes område, der White lige pludselig siger; "Jeg er lige kommet i tanke om noget, så vi ses dernede" Og imens hun siger det, løber hun ned af trappen. Kort tid efter hun er forsvundet ud af syne, kommer jeg også i tanke om noget, så jeg siger; "Raymond, jeg ved at der er en stor sandsynlighed for at menneske pigerne hernede vi kunne finde på, at spørge dig om du vil forvandle dem til vampyr. Men det må du altså ikke, uanset hvad" Efter et par sekunder, svarer han mig med frygt i stemmen; "okay Scar" Og efter han har sagt det, går vi resten af vejen ned ad trappen i tavshed.
Efter at vi er kommet ned ad trappen, ser vi White hun står foran døren, til mit gamle seks værelse. Og som Raymond skal bruge nu, efter hun ser os, siger hun; "det er herinde, at du kan sove" Efter hun har sagt det, går jeg hen og låser døren op. Og efter at jeg har gjort det, kigger han kort ind i rummet, før han siger; "det er da alt for stort" Jeg trækker på skuldrene, inden jeg svarer; "jeg bruger det ikke længere. Er du sulten? Du har jo ikke fået mad siden jeg låste dig inde" Efter jeg har spurgt ham om det, nikker Raymond så jeg siger, inden jeg går hen og banker på en tilfældig dør; "kom med" Efter jeg har bankede på døren, er der en lille pige med mørkt hår der åbner. Efter hun har åbnet døren, spørger hun mig om; "vil du nu endelig dyrke sex igen?" Imens hun siger det, tager hun fat om min krage. Så jeg skynder mig at tage et skridt tilbage, imens jeg siger; "Nej, men ham her har brug for blod. Behandel ham pænt og spørg ham ikke, om han vil forvandle dig, for det kommer ikke til at ske" Efter at jeg har sagt det, sukker hun skuffet, inden hun kommer ud i fællesrummet og siger. "Lad os få det overstået. Hvor vil du gøre det?" Raymond svarer; "lad os bare gå herind" Efter han har sagt det, går de begge to ind på hans nye værelse. Og imens de gør det, spørger pigen ham om; "vil du have andet end blod. Jeg er trængende" Raymond svare, lige inden han lukker døren; "ahh okay"
Efter døren er blevet lukket, siger White; "så er det trods alt stadigvæk juhuu rummet" En af de andre blod piger siger, lige bag ved White; "bare ikke Scars" Hendes ord gør mig sur, så jeg sender hende et dræberblik, inden jeg siger; "det er stadigvæk mit!" Pigens svarer, inden hun sætter sig over i en sofa; "Vi får at se" Og efter hun har sat sig over i sofaen, siger hun endnu en gang; "skal vi spille et spil?" På trods af at jeg allerede ved hvilken slags spil hun vil spille, spørger jeg er lige vælder; "hvilket slags spil?" Hun svarer; "det ved du da alt om" jeg svarer; "så nej tak" Og imens jeg siger det, forsøger jeg at trække Elena med op ovenpå. Men hun nægter at flytte sig, hun bliver bare stående og siger til mig; "jeg har lyst til at spille" Jeg hvisker til hende; "ikke sådan et spil" Efter at jeg har sagt det, indser Elena hvad der virkelig foregår, så hun river sig fri for mig og siger; "lad os spille et normalt spil"
Et par minutter efter at Elena har sagt det, er vi allesammen i gang med at spille et spil sammen.
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )
VampireDenne her historie foregår i det samme univers som vampyrtvillinger, men det er fra Scars synspunkt. Og @TheMortalityDoctrine har skrevet en bog fra Jin synspunkt, fra før vampyrtvillinger