Jeg vågnede, da jeg hørte hendes stemme, hun sagde til mig; "Scar, er det okay, at jeg kommer ind" Da jeg hørte hendes stemme, løftede jeg hovedet fra puden, og kiggede han på hende. Hun står inde foran døren, som hun allerede havde lukket efter sig, og jeg skyndte mig at sige til hende; "det er okay, altså at du kommer ind" Efter at jeg har sagt det, tænker jeg at jeg lyder som en idiot, og at jeg skulle tage og tage mig sammen. Inden jeg når at tænke flere tanker, træder hun hen til mig, og sætter sig op i sengen.
Det at hun satser op i min seng, imens jeg kun have dynen over mig og intet tøj på, udslettet næsten alle mine tanker. Det eneste der var tilbage, var min lyst til hende og selvfølgelig også nogle få af mine tanker, Ihvertfald dem om hendes krop.
Efter et stykke tid, lykkedes det mig at sige hendes navn. Og hun svaret i en dæmpet og hæs tone, som med det samme gjorde min begærer efter hendes større; "ja, Scar" Men det gjorde det også umuligt for mig, at sige noget til hende. Så efter et stykke tid, spurgte hun mig om; "Scar, er der noget galt" Jeg svarer hende en stille og hæs tone; "nej, Elena, det er der ikke" Efter at jeg har sagt det, ser hun forvirret ud, og hun spørger mig om; "hvad det så er, der får mig til at ser ud som om, at jeg har ondt" Jeg svarer hende, med en endnu mere hæs stemme; "Jeg begærer dig, men du vil ikke lade mig tage dig"
Hun svarer med et smil; "jeg har da ikke sagt, at du ikke må til mig" Efter at hun sagde det, kunne jeg ikke lade være med at stirre på hendes ansigt, efter tegn på at hun lavet sjov med mig. Så hun bollede så ned til mig, og kyssede mig på munden. Efter hun gjorde det, kunne jeg lige pludselig bevæge min krop igen. Så jeg greb fat i hende, og skubbede hende ned under mig. Da hun endelig lå under mig, skyndte jeg mig at få mig selv op i hende, inden hun fortryder det. Da jeg bryder igennem hendes barrierer, udstøder hun et lille skrig, og satte neglene i min ryg, men hun sagde også; "Scar, du må ikke stoppe"
Så jeg bliver ved, jeg bliver ved med at støde inde i hende, indtil jeg til sidst kom. Men da jeg kom, kom jeg ikke inde i hende. Jeg kom ud over mine lagner, og i par sekunder efter at jeg kom, indså jeg at det bare var en drøm.
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )
VampireDenne her historie foregår i det samme univers som vampyrtvillinger, men det er fra Scars synspunkt. Og @TheMortalityDoctrine har skrevet en bog fra Jin synspunkt, fra før vampyrtvillinger