Homofobi

5 2 0
                                    

efter at jeg har lagt Jin i seng, går jeg ned i det store bibliotek, hvor jeg ved at de to piger er. Efter at jeg er kommet derind, serier at White står med den ulækre bog, min bror havde skrevet. Men fordi jeg ikke forstår, hvorfor hun vælger at starte med at læse den; siger jeg til hende; "hvorfor læser du den?" Hun svarer tilbage, med vrede i stemmen; "jeg sagde jo til dig, at jeg ville læse alle bøgerne inde i biblioteket. Dette er en af bøgerne inde i biblioteket" jeg kigger på hende, imens jeg tænker. at det måske godt kunne være tilfældigt, at hun valgte at læse den bog som den første, men at jeg ikke troede på det. Så jeg vælger, at sige til hende; "det er det vel, men hvorfor starter du ikke med en af de andre bøger? Jeg tror ikke, at den der er noget for dig." Efter at jeg har sagt det, svarer hun vredt tilbage; "hvorfor skulle den ikke være noget for mig, jeg er trods alt biseksuel og jeg vil da gerne læse nogle frække scener." Jeg kan mærke hvordan jeg bliver fyldt op af afsky, over hendes svar. Og jeg skynder mig at sige til hende, bare så hun ved hvordan landet ligger her; "nå men det gør du ikke her, her spræller pigerne kun ben for mig og ingen anden." jeg kan se at White bliver rasende over det jeg sagde, men inden hun når at sige noget, siger Elena; "Der er altså ingen af os, som skal sprede ben for dig, eller nogen som helst anden, med mindre vi selv ønsker det. Desuden så må White gå i seng med dem hun har lyst til, uanset hvilket køn de er, og hvad du synes om det." Og efter at hun har sagt det, tager hun White i armen og stormer ud fra biblioteket. Den pige kan godt nok blive vred, og det er en overraskelse, hun er så sød at det er lige før at man ikke kan forestille sig, at hun kan blive vred. Men det gjorde hende på en eller anden måde også smukkere, og en hel del mere sexet.

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now