En snak med pigen

9 2 0
                                    

Jeg står ude i gangen, ude foran det soveværelse som de to piger, lige er blevet vist indtil. Og efter at Valdemar har forladt rummet, spørg pigens veninde hende om, hun vil med ind i biblioteket, så hun kan læse slottets historie. Der går et lille stykke tid før hun svarer, man så siger hun også; "er det okay, jeg tager et bad først og så kommer" Efter at hun sagde det, tænker jeg på at det er helt okay med mig, at hun tager et bad, inden det er hun kommer under mig, hvis det er det hun ønsker. Men inden jeg når at gøre andet end at tænke det, svarer hendes veninde; "ja da, du kommer bare ned når du er færdig" Og efter at hun sagde det skynder hun sig ud på gangen og ned af trappen, hun har vist virkelig lyst til at læse noget mere om slottet, tænker jeg halvt irriteret, imens der er en dum lille skolepige som render rundt og piller ved mine ting. Efter at jeg havde revet min tanker væk fra den irriterende skolepige, tænker jeg endnu en gang på den mystiske pige fra Rosa syner. Så jeg skynder mig at gå ind på soveværelset og bagefter gå ind på badeværelset, der pigen høre at jeg er kommet ind, kigger hun frem fra bruseforhænget og udsteder et gisp da hun ser mig, Hun bliver hurtigt meget sur og så siger hun; "ud med dig, jeg er altså i bad" I en meget forarget toner, men jeg slettede bare hendes korttids hukommelse, Uden overhovedet at svare. Efter at jeg har sikret, at hun ikke kan huske, at jeg er kommet ind på badeværelset til hende. Går jeg ind og ændre, hvor er det er hun tror hun skal mødes med sin veninde. Så hun i stedet for at gå ned i det store bibliotek, går hun ind i det lille. Og efter at jeg har gjort det, skynder jeg mig op til mine private rum, for at vente på hun kommer til mig.

Omkring 25 minutter senere, hører jeg endelig at hun er på vej. Efter at hun er kommet ind i den lille stue, ser hun næsten med det samme at bogreolen er skubbet ud til siden. Så hun går hen til den og sniger sig næsten op ad trappen, imens hun gør det tænker jeg på, hvor latterligt det er at hun sniger sig op af trappen, når jeg kan høre det så tydeligt. Og efter at hun endelig er kommet op, begynder hun at se sig omkring i rummet. Hun ender med at bruge flere minutter på at se sig omkring, og imens hun er i gang med det åbner jeg døren, så jeg ikke kun kunne høre hende, men også se hende. Efter at jeg har åbnet døren, ser jeg hende står med en af mine notesbøger, hvor jeg skriver hvad der sker, og det gælder både normale og særlige ting. Men hun må åbenbart har haft hørt mig, da jeg åbnede døren. Fordi hun ender med at tabe bogen, så jeg skynder mig hen til hende og griber den, inden den når at falde særlig langt. Da hun ser mig gribe bogen, gisper hun og vender sig om imod mig. Men efter at hun ser mig, kigger hun op og ned af mig, som om at hun tjekker mig ud, hun er helt sikkert ikke så uskyldigt som Rosa troet. Og efter at jeg har tænkte på den, tilfredsstillende tanke. Ligger jeg Bogen på plads, med en lynhurtig bevægelse. Og bagefter spørger jeg hende for sjov om; "hvad laver du her? Hvordan fandt du det her rum??"

Efter at jeg har spurgt hende om det, stiger hun bare på mig med overraskelsen malet i ansigtet, men efter et lille stykke tid siger hun; "hvem er du?" Hendes spørgsmål for mig til at grine, Og der er jeg er færdig med at grine siger jeg til hende; "det er mig der ejer slottet" efter at jeg sagde det, kunne jeg ikke lade være med at indskyde for sjov; "og hvordan fandt du det her rum?" Jeg ved ikke hvorfor, men denne her pige giver mig bare lyst til at drille hende. Men inden jeg når at tænke mere over den underlige tanke, siger hun; "bogreolen var skubbet til siden, så man kunne se, at der var et skjult rum." Og efter at hun har sagt det, indskyder hun hurtig; "Hvad er det her for et sted?" Jeg kigger på hende, imens jeg tænker på hvordan det ville være at have sex med hende. Men til sidst lykkedes det mig at svare på hendes spørgsmål; "det her er mit private rum, hvor jeg kan være alene og være lidt væk fra andre" efter at jeg har sagt det til hende, ser hun meget forfærdet ud og hun skynder sig at sige; "det må du undskylde, jeg skal nok skynde mig ud" efter at hun sagde det, skynder jeg mig at gribe fat i hendes arm, så hun ikke når at stikke af, og så siger jeg til hende; "du behøver ikke at gå, du kender jo allerede til mit hemmelige rum, så hvad vil du sige til en rundvisning." Og den sidste sætning, var en helt klar hentydning, til at tage hende med i seng. Hun svarer mig stille og med et sinkede blik; "du kan da godt vise mig rundt, hvis du har tid til det" efter at hun sagde det, tager jeg min hånd ned af hendes arm, indtil jeg tilsidst tager hendes hånd. Imens jeg gør det, tænker jeg på at hun måske var en pæn pige, men hun var alligevel villig til at have sex med en fremmed fyr. Og efter at jeg har tænkt på det, siger jeg til hende; "kom det er denne vej" Og efter at jeg har sagt det, trækker jeg stille i hendes hånd, så hun ved at hun skal følge efter mig.

———————————————————
Undskyld, men nogen gange kan der komme til at gå lang tid før det er jeg ligger op igen, fordi at det kommer an på hvor meget af vampyrtvillinger som er blevet lagt ud endnu, og selvfølgelig også hvor hurtig at jeg får skrevet det næste kapitel

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now