Bloddoner

3 1 0
                                    

Efter nattens strøm, vejer så rastløs at jeg endnu en gang, gik frem og tilbage på mit gulv. Efter noget tid, besluttede jeg mig for at finde Elena. Så jeg skynder mig ud af min private stue, og hen til hendes værelse. Da jeg åbner døren ind til hendes værelse, ser jeg at der er en menneske fyr som ligger foran Elena på knæ. Da jeg ser det bliver jeg først overrasket, men jeg bliver meget hurtig rasende. Elena tilhører mig og ingen anden, så hvor vover han at være i nærheden af hende. Og med den tanke, går jeg hen til ham.

Efter at jeg er kommet hen til ham, løfter jeg ham hurtigt op, og væk fra Elena, imens jeg siger; "hvem er du? og hvad laver du her?" Han kigger rædselsslagen på mig, imens jeg taler, man også bagefter. Og jeg kan ikke lade være med at tænke, at denne her idiotiske fyr i det mindste har en smule hjerne, eller måske er det bare en smule overlevelsesinstinkt. Og hvis han holder sig fra Elena, kan det måske være at jeg lad ham overleve. Kort tid efter at jeg har tænke den tanke, begynder han endelig at tale; "undskyld sir, men jeg er blevet tilkaldt"

Han svar gør mig mere sur, fordi jeg ved at bloddonorerne som regel også har sex, med dem som de donere blod til. Men inden jeg når at slå ham ihjel, kommer jeg tanke om det er Elena sagde til mig. Og det får mig til at indse, at hun ikke har haft sex med ham, altså hvis det er hende som har tilkaldt ham. Så i stedet for at slå ham ihjel, som er det jeg har mest lyst til, spørger jeg ham om; "hvem har tilkaldt dig? og med hvilket formål?" Inden han når at svare, rejser Elena sig op og går hen til os. Og da hun kommer hen til os, lægger hun sin hånd på min arm og siger; "det var mig der tilkaldte ham, fordi jeg var tørstig, men jeg ønsker ikke at dræbe for at få blod, Og vil du ikke nok være sød at sætte ham ned"

Jeg sætter ham langsomt ned, imens jeg ser Elena ind i øjnene. Af en eller anden grund, kan hun gør mig mere rolig, bare ved at lade mig se hende ind i øjnene. Og efter at jeg har sat ham ned, spørger jeg hende om; "har du drukket" hun siger ikke noget med ord, men hun nikker en enkelt gang. Og efter at hun har gjort det, tænker jeg. Godt, nu kan jeg endelig slippe af med ham, og sikre at han aldrig kommer i nærheden af hende igen. Og med den tanke, siger jeg til hende; "godt, men når man tilkalder et menneske som man kan drikke, skal man også føler det ud bagefter. I stedet for at sidde at snakke med dem" Og efter at jeg har sagt det, smider jeg mennesket over skulderen, så jeg kan smide ham ud af mit slot.

Af en eller anden grund vælger Elena at følge efter mig, hele vejen ud til trappen, hvor jeg siger til hende; "Elena gå tilbage på diverse nu" Efter at jeg har sagt det, begynder hun at tale, men hun når kun at sige; "men" Inden jeg afbryder hende, i en bestemt tone; "nu!" Men i stedet for at skynde sig tilbage på sit værelse, bliver hun tøvende stående, som om hun ikke helt ved hvad hun skal gøre. Så jeg skuler af hende, for at få hende til at indse, at hun skal gå tilbage på sit værelse, nu. Men hun vender først om og gå tilbage, der den pisse irriterende fyr, som hænger over min skulder siger; "Elena, det er okay, bare gå tilbage" Men inden hun går tilbage, hvisker hun med gråd i stemmen; "okay"

Og efter at hun er gået ind på sit værelse, fortsætter jeg ned ad trappen og hen til hovedet indgangen. Efter at jeg har åbnet døren, sætter jeg fyrer ned eller næsten smider ham. Og smækker døren i hovedet på ham, efter at jeg har fortalt ham. At han aldrig skal komme tilbage, ellers vil jeg torturere ham, og slog ham ihjel.

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now