En fast bloddoner til Elena

2 1 0
                                    

Efter at jeg har smidt fyren ud, går jeg op til Elena på hendes værelse, for at snakke med hende. Efter at jeg er kommet ind på hendes værelse, siger jeg til hende; "Elena du burde altså har fortalt mig at du gerne vil invitere et menneske ind på slottet, så du kunne drikke blod" men hun svarer bare tilbage; "ja og du burde at haft bankede på døren før du kom ind" hendes svar overrasker mig, og det var ikke kun fordi at jeg ikke havde opdaget, at jeg har glemt at banke på døren. Men også fordi at jeg ikke havde forventet, at hun ville kritisere mig.

Der går endnu et par sekunder med stilhed, som jeg bruger på at tænke. Elena ender med at bryde stilheden, der hun siger; "Der er noget vi skal snakke om, nu!" Jeg løfter et øjenbryn inden jeg svarer; "når, skal vi det. Måske var det derfor at jeg kom her op" Hun siger i en fornærmet toner, imens hun skjuler af mig; "ja, det skal vi faktisk" fordi jeg ikke vil lade mig selv blive provokeret, af hendes fjendtlig tone, lyd jeg er totalt rolig der jeg sagde; "når, men så må vi hellere snakke sammen" Og imens jeg siger det, går jeg hen og sætter mig på sengen.

Hun stiger rasende på mig i et par sekunder, før hun vælger at gå hen og sætter sig på sengen, ved siden af mig, inden hun siger; "det var forkert af dig, at smide Reyes ud" Jeg skynder mig at svare hende; "hvorfor er det det, det er altså sådan man skal behandle bloddonorerne. De kommer og giver blod, og så går de bagefter igen" Efter at jeg har sagt det, spørger hun mig en stille tone; "hvorfor det er at man ikke bare har sine egne bloddonorer" Jeg ser overrasket ned på hende, imens jeg siger; "det har de fleste vampyr da også"

Hun ser overrasket ud inden hun udbryder; "har du også dine egne bloddoner" Jeg svarer forvirret tilbage; "ja, de er nede i kælderen" Efter endnu et par sekunder med tavshed, siger hun endnu en gang i en vred tone; "hvorfor har du aldrig fortalt os det, du fortæller os aldrig nogensinde noget om og være vampyr, og når du så gøre det er det løgne. Næsten alt det vi ved om og være vampyr har Whites læst om i bøgerne" Jeg bliver overrasket over hendes udbrud, men jeg siger alligevel; "ja, men det var da derfor" Hun ser komplet overrasket ud efter at jeg har sagt det, og hun ender endda med at sige; "hvad" Men hun ser heller ikke ud som om, at hun ville ende med at sige mere, så jeg uddyber; "undskyld men jeg vidste at Whites vil kunne finde en masse fakta om vampyrer i bøgerne, og hun havde jo tænkt sig at læse dem alle, så der var ikke noget af det, som i ikke vil ende med at finde ud af på et tidspunkt. Derfor troede jeg at jeg vil kunne lave lidt sjov med jer inden, og jeg troede også at i vil komme til mig når i var tørstig"

Efter at jeg har sagt det, ser hun ud til at tænke sig om et kort sekund, før hun siger; "nå men jeg vil også have min egen bloddoner" Jeg bliver overrasket over hendes svar, men også en smule jaloux. Men jeg skjuler det i min stemme, der jeg spørger hende om; "hvorfor vil du det? du kan jo bare bruge mine" Hun svarer en sikker om myndig tone; "nej, jeg vil have min egen bloddonor og det skal være Reyes, jeg vil altså ikke drikke for andre" Hendes svar, gør mig endnu en gang jaloux. Men jeg er også bekymret for hvad der vil ske med hende, hvis hun ikke drikker blod, og jeg er også bange for at hun er stadig nok til at holde det. På grund af alle mine negative følelser, tager det mig noget tid, før jeg kan svare hende, men så siger jeg også; "okay, men så må du hellere tage og finde ham. Og jeg sætter en enkelt betingelse"

Hun lægger hovedet på skrå, inden hun spørger mig om; "hvad er det?" Jeg svarer hende; "de to drenge skal sove inde på Olivias gamle værelse" Efter at jeg har sagt det, skynder hun sig at sige; "okay" Og efter at hun har godkendt mit krav, går jeg hen til døren og åbner den. Da jeg står ude på den anden side af døren, siger jeg til hende; "jeg gør Olivias tidligere værelse klar til indflytning" Og efter at jeg har sagt det, tænker jeg imens jeg går ned på Olivias gamle værelse. At jeg hellere vil have to fyre i huset der er sammen, en jeg vil have en anden fyr i Elena seng

Efter at jeg har trådt ind på Olivias gamle værelse, ser jeg Jin og White så jeg siger; "Jin, White, hvad laver i." Inden jeg når at sige den sidste sætning færdig, ser jeg fyren, som også hedder Reyes. Da jeg ser Reyes, ender jeg med at udbruddet; "Reyes, hvad laver du her!!??" Reyes svarer; "de reddede mig" Efter at han har sagt det, mærker jeg endnu en gang hvordan jalousien stiger op i mig, men jeg kan ikke slå ham ihjel.

Inden jeg når at tænke over, hvorfor jeg ikke kan slå ham ihjel, træder Elena en i rummet. På trods af at hun står bag ved mig, og jeg derfor ikke kan se hende, kan jeg tydeligt mærke at hun er i nærheden af mig. Og imens jeg stadigvæk tænker på Elena, begynder Jin og sige; "vi vil gerne sove sammen" Og imens at Jin siger det, tæer Reyes Jins hånd.

Da jeg ser det, bliver jeg fyldt med væmmelse. Det er bare totalt forkert og ulækkert, så jeg siger til dem; "det kan i godt glemme!" Men efter at jeg sagde det, siger Elena til mig; "men Scar, det var jo den betingelse du sætte, for at Reyes måtte blive, som min bloddoner." Inden jeg når at svare tilbage, kommer jeg rent faktisk lige til at tænke over hendes ord. Og hvis Reyes er sammen med Jin, vil han måske ikke røre ved Elena.

Så jeg ender med at sige højt; "hvis i er en ting, så kan jeg roligt lad Elena drikke af dig" efter at jeg har sagt det, nikker Reyes inden han siger; "jeg vil ikke røre en eneste del af hendes krop!" Og denne her gang, nikker jeg. Og efter at jeg har gjort det, træder jeg tættere på Reyes, for at give hånd på vores aftale. Men der er træder frem imod ham, rykker han lidt tilbage. Fordi jeg ser det som noget positivt, at han stadig er bange for mig. Giver jeg ham i par sekunder til at indse, at jeg ikke vil gøre ham noget. Før jeg endnu en gang træder frem imod ham, med min hånd strakt frem.

Da jeg står med min hånd i luften, siger jeg til ham; "er det en aftale?" Han skynder sig at svare, imens han griber min hånd; "aftale" Da vi holder op med at give hånd, begynder Jins mave at knurrer. Og sekundet efter, kommer Valdemar ind ad døren og siger; "aftensmaden er serveret i den lille stue"

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now