En hård samtale med White

1 1 0
                                    

Jeg sidder i min private bibliotek, bøjet ind over min notesbog. Jeg er ingen gang begyndt at skrive, fordi jeg tænker så meget på det, jeg har gjort mod Elena. Imens jeg tænker kommer White lige pludselig herop, efter hun er kommet herop, spørger hun mig om; "hvor er Elena?" Hende spørgsmål få mig til at tænke endnu mere på Elena, men det får mig også til at bøje mig længere ind over min notesbog, imens jeg svarer med en løgn; "det ved jeg ikke" Hun stiller mig endnu et spørgsmål; "Jeg troede, at I var sammen?" Jeg svarer; "Det var vi også, men så skiltes vi efter, at jeg havde vist hende resten af stedet" Hun har åbenbart besluttet sig for at begynde at udspørge mig, tror jeg fordi hun stiller mig endnu et spørgsmål; "skete der noget mellem jer?" Denne her gang ryster jeg på hovedet, så hun siger til mig, imens hun har en hånd på min skulder; "Hvis jeg ikke snart finder Elena, må du rejse dig op og komme med mig for at lede" Noget tid efter hun har sagt det, siger hun igen; "er der sket noget?" Jeg ryster på hovedet og bagefter siger jeg; "jeg er bare ved at læse en spændende bog." Efter at jeg har sagt det, siger hun til mig; "okay så, jeg leder efter Elena. Du kan bare komme, hvis du beslutter dig for, at hun er vigtigere end en bog!" Efter hun har sagt det, skynder hun sig ud for at lede efter Elena, og hun smækker døren på vej ud.

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora