Jalousi

2 1 0
                                    

Flere timer senere, er vi færdig med at spille. Som mig og Elena går op til mine private rum, så vi kan tage den snak, som hun helt sikkert har brug for, fordi hun er så sur. Vi når kun lige at træde ind i stuen, før jeg siger; "hvorfor er du så sur?" Hun svarer; "jeg er ikke sur" det var så åbenlyst at hun var sur på trods af hendes ord, så jeg prøver at regne ud hvad der er galt. Til sidst regner jeg ud hvad det er, fordi hun nægter og se mig i øjnene. Så jeg ender med at spørge hende om, i en opgivendetone; "er du jaloux?" Hun svarer "måske" Jeg siger til hende; "Elena, de betyder ikke noget for mig længere. Det er dig jeg elsker, og kun dig" Hun svarer "det ved jeg godt" men hvis hun vidste det, hvorfor ser hun mig så ikke i øjnene. Jeg bliver nødt til at bevise det for hende, tænker jeg beslutsomt. Så jeg sukker opgivende, imens jeg begynder at gå ned ad trappen. Og imens jeg gør det, siger jeg til hende; "hvis du ikke tror på mine ord, må jeg vise det med Handling"

Hun følger efter mig ned ad trappen, imens hun siger; "hvad mener du?" Efter et par sekunder, hvor hun ventet på at jeg vi svarer hende, siger hun endnu en gang til mig; "Scar, hvad har du tænkt dig at gøre?!" Der går endnu et par sekunder før jeg svarer, fordi at jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal svare; "jeg har tænkt mig at bevise overfor dig, at de ikke betyder noget for mig" Efter jeg har sagt det, går vi resten af vejen i tavshed, på trods af at hun stadig følger efter mig.

Og efter at vi er kommet ned i blod pigernes område, går jeg hen til en af døren og banker hårdt på. Der går kun et par sekunder før der er en der åbner, og jeg skynder mig at gribe fat om nakken på hende, og med et enkelt ryg er hun død. Efter at jeg havde slået hende ihjel, lad jeg hendes livløse krop falde ned på gulvet. Og efter at jeg havde set hende falde, vender jeg mig om imod Elena og tager et skridt frem imod hende, imens jeg siger; "Se, de betyder overhovedet ikke noget for mig" Der går et par sekunder, hvor hun bare stiger overrasket på mig, før hun siger; "du skulle ikke have haft slået hende ihjel. Det er forkert, og det er overhovedet ikke et bevis på, at du ikke har tænkt dig at gå i seng med dem længere." Hendes ord gør mig overrasket og forvirret, så der går et par sekunder før jeg spørger hende om; "men hvordan kan jeg så bevise overfor dig, at du er den eneste for mig, og at jeg aldrig nogensinde vil gå i seng med nogen som helst anden pige end dig igen" Hun ryster på hovedet af mig, inden hun svarer; "det kan du kun bevise ved at holde dine løfter, og det kan du kun gøre med tiden" hendes ord for mig til at indse at jeg måske har begået en fejl, så jeg lægger armene rundt om hende inden jeg siger; "undskyld, det må du virkelig undskylde"

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now