En overraskelse i fryseren

9 2 2
                                    

Efter at vi er kommet ind i baren, smider White Lukka ned i en sort læder sofa. Så jeg skynder mig hen til dem, imens jeg hiver et par håndjern frem. Efter at jeg er kommet hen til de to piger, hjælper White mig med at spændende Lukka fast til en polestang. Og efter at vi har gjort det, spørger jeg for sjov; "hvor er musikken?"

Et par minutter eller sekunder senere, jeg har lige tændt musikken, og jeg skynder mig tilbage til de andre. Efter jeg kom tilbage til de andre, siger jeg til dem; "lad os hente nogle jordbær, så skal jeg vise jer, hvad der smager godt" Efter at jeg har sagt det, siger Elena hurtigt; "jeg skal nok hente nogle jordbær" Imens hun henter nogle jordbær tænker jeg på, at det er dejligt at hun viser lidt interesse for at have det sjovt. Og hun kommer tilbage få sekunder efter at hun er gået, der hun kommer tilbage er hun helt hvid i hovedet og hun udbryder; "der er noget i fryseren" efter Elena har sagt det, lister White sig ud til fryseren. Og efter at hun er kommet tæt på den, siger hun højt; "er der nogen" Og derfor kan jeg ikke lade være med at tænke på, for dum det er at liste der ud, hvis man alligevel har tænkt sig at sige noget højt. Men ender jo bare med at afsløre at man er der, eller at man lister sig ind på noget eller nogen. Jeg må hellere lære hende hvordan man gør det rigtigt og en masse andre ting, Den pige er jo komplet uvidende, med hvordan man gør tingene rigtigt.

Der går et par sekunder mere og så kommer hun ud, men hun kommer ikke ud af lene. Hun har en dreng i armene der er blå af kulde, men på trods at det kan jeg også se hans hår er farvet blåt. Så må han være bøsse, det er jo kun bøsser der kunne finde på at farve sit hår, tænker jeg med afsky. Men på trods af den afsky jeg føler for bøsser, får dreng mig til at tænke på min bror, som også er bøsse. Derfor går jeg hen og hjælper White med at binde ham op, uden at stille nogle spørgsmål eller protestere imod det. Efter at vi har fået ham bundet op, giver Elena ham et tæppe på og spørger ham om; "hvem gjorde det her imod dig?" Drengen svarer ikke men han kigger over på Lukka, så jeg skynder mig hen til hende og løfter hende op, inden jeg smider hende ned i gulvet. Bagefter presser jeg mine sølv fingerringe ned i hendes lår, så hun begynder at skrige af smerte, imens mine fingerringe stadig sidder i hendes lår, spørger jeg hende om; "hvad har denne dreng gjort, siden han fortjener at sidde i fryseren?"

Hendes ansigt bliver sur, inden hun siger; "Han er ubrugelig! han fandt ud af, at jeg sælger stoffer, og så vil han ingen gang holde kæft og sælger sammen med mig" et par sekunder efter siger drengen bagved mig; "hun ville ikke lade mig gå, hvis jeg ikke også solgte stoffer. Hun troede, at jeg vil gå til politiet, så hun ville gøre mig en del af den kriminelle Handling, men jeg sagde nej" bagefter siger White; "vi må tage ham med til slottet!" Efter at White har sagt det, kigger jeg over på Elena. Og jeg kan se på Elena at hun ønsker, at vi skal tage drengen med til slottet. Så jeg tænker mig kort om inden jeg svarer, og beslutter mig for at de kan beholde drengen som min lillebror, men så skal han også respektere at Elena er min og kun min. Efter disse tanker, siger jeg til dem; "okay, men først skal vi have det lidt sjovt. Synes i, at hende her Lukka pigen skal slippe godt fra at låse øhhh" dig jeg siger det sidste kommer jeg til at tænke på, at vi overhovedet ikke ved hvad han hedder, så jeg kigger på ham for at få et svar. Han skynder sig at sige; "Park Hyunjin" jeg begynder at tale, inden jeg kommer i tanke om, at jeg ikke kan udtale sådan nogle kinesiske, japanske navne; "øhm, Jin inde i fryseren" imens jeg siger det er peger jeg på Lukka og sender hende dræberblik, og bagefter at jeg har gjort og sagt det, begynder jeg at tænke på at det er bedre med et kælenavn, inden sådan et f*** navn som ingen kan udtale.

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now