Jeg står ude foran indgangen på labyrinten, fordi at Rosa havde lavet opgaven der inde. Og jeg venter på at der kommer endnu et hold eller at det ene hold som ikke har givet op, vælger at give op. Fordi jeg valgte at tilmelde mig som spil holder i nat, har jeg allerede fået flere hold til at starte forfra. Men opgaven er ikke 100% umuligt at klare, kun 99% umuligt. Man kan jo trods alt godt klare opgaven, hvis man har en forvaltnings menneske og de har jo Reyes. Imens jeg stadigvæk tænker på det, hører jeg et køretøj, som nærmer sig slottet. Så jeg går ud for at modtage det næste hold, imens jeg tænker på at det er godt, at jeg får så mange hold til at starte forfra.
Imens jeg nærmer mig gruppen, er jeg indhyllet i en sort toge, som Rosa har lavet til effekten. Men efterhånden som jeg kommer tættere på gruppen, opdager jeg at det er min gruppe. Så efter at jeg er kommet hen til dem, siger jeg til dem; "hej, jeg meldte mig lige som spilholder i dag, så I kunne spille med" Og jeg afsluttede sætning inde i hovedet, (en fordel) Efter jeg havde sagt det, udbryder Mille; "Kan man godt bare gøre det for en dag!" Jeg nikker imens jeg svarer; "jeg kan i hvert fald." Efter jeg har sagt det, siger White; "Gir mening og hvad er opgaven så." Jeg svarer hende; "I skal finde bæret over alle bær i midten af de to ens" Efter en kort pause tilføjer jeg; "Jeg tror ikke, at I behøver at skynde jer, sidste hold har været her siden start. De kom med en droning to sekunder efter spilstart"
Efter jeg har sagt det, siger Mille med et suk; "Så må udfordringen være svær" Og jeg svarer hende; "For nogle, men ikke for andre" Efter endnu en kort pause, siger jeg igen; "I har al den tid, som I vil bruge" Efter jeg har sagt det, giver de mig deres kort. Og efter jeg har fået kortet, går de ind i labyrinten. Og jeg høre dem snakke, imens de går væk.
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )
VampireDenne her historie foregår i det samme univers som vampyrtvillinger, men det er fra Scars synspunkt. Og @TheMortalityDoctrine har skrevet en bog fra Jin synspunkt, fra før vampyrtvillinger