Meget lang tid senere, vi står foran helvedes brutal og jeg skynder mig at gribe Elenas hånd, inden vi træder igennem portalen. Mig og Elena Ender inden i en vind tunnel, så jeg skynder mig at gribe fat i hende, så vi ikke kommer væk fra hinanden. Da vi endelig er faldet helt ned til bunden, lander vi åbenbart i noget sand. Og efter jeg har rejst mig op, ser jeg at vi er i noget som ligner en ørken. Men fordi vi er i helvede ved jeg også hvor henne vi er, så jeg siger højt; "fandens os, vi kunne da heller ikke halvandet længere væk" Efter jeg sagde det, spørg Elena mig om; "er ved da langt væk fra din fars hjem" jeg svarer; "Ja, vi kom igennem den portal der var Allerlængst væk. Men i det mindste betyder det at White og Raymond, kommer derhen for os" Efter at ha haft tænkt bekymrende tanker om hvad der skulle ske med de andre, siger jeg til Elena; "vi må hellere begynde at gå, der er en lang rejse foran os" Og efter jeg har sagt det, fletter jeg mine fingre ind i hendes. Inden jeg går hen i mod slottet, med hende i hånden.
Flere timer senere, mig og Elena er endelig kommet til den første landsby. Eller det vil da have haft været endelig, vidste ikke lige var fordi vi er i helvede. Så vi blev mødt af et syn af lig over det hele, men det ingen gang det værste. Imens jeg tænkte det, udsteder i Elena et lille gisp. Fordi hun har fået øje på en kvinde som bliver pisket, så jeg trækker hende længere ind under min arm, så hun forhåbentlig slipper for at se på noget af det, inden vi er kommet ud af landsbyen igen.
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )
VampireDenne her historie foregår i det samme univers som vampyrtvillinger, men det er fra Scars synspunkt. Og @TheMortalityDoctrine har skrevet en bog fra Jin synspunkt, fra før vampyrtvillinger