En skoleudflugt

10 2 0
                                    

Jeg traver frem og tilbage, imens jeg spekulerer over pigen. (Hvordan ser hun ud?. Er hun blondine, brunette eller sort håret?. Og hvilken øjenfarve har hun?. Og er hun så uskyldig, som hun skulle se ud til at være?.) Efter at have haft alle de her irriterende spørgsmål i hovedet, sukker jeg opgivende af mig selv, imens jeg smider mig ned i sofaen og lægger mit hoved i Olivias Skød. Efter at jeg har lagt mig til rette, siger Olivia til mig i en irriteret tone; "hvorfor ligger du der" Hende spørgsmål gør mig så rasende, så jeg ender med at sige; "jeg kan lægge hvor jeg har lyst til, om det så er imellem benene på dig" hun svarer irriteret tilbage; "hvad så hvis jeg nu ikke har lyst til dig" Og denne her gang gør hendes svar mig så irriteret, at jeg griber fat i hende og lægger hende ned i den anden ende af sofaen. Og imens jeg gør det, falder de kort hun havde i hånden, ned på gulvet. Efter jeg har gjort det, spreder jeg hårdhændede hendes ben med mine. Og knurrer ind i hendes øre "Jeg er da F*** ligeglad med hvad du vil og ikke vil" Efter jeg sagde det, hiver jeg lynlåsen ned i mine bukser, og slipper min rejsning fri. Efter jeg gjorde det, hiver jeg er hendes nederdel op, så jeg bagefter kan presse mig selv op i hende.

Jeg når ingen gang at komme i hende, før at vi hører at elevernes rundvisning snart er i stuen. Så jeg bliver nødt til at trække mig selv ud af hende, så vi kan komme ud af stuen, ingen eleverne når at komme. vi løber med vampyr fart forbi klassen med piger, deres mandlige læger og selvfølgelig også Valdemar, som er min butler. Og efter at vi er kommet forbi dem løber Olivia en på sit værelse, imens jeg går ind i det lille bibliotek, for at fortsætte op til mine hemmelige rum.

Imens jeg er inde i min private stue, kan jeg høre at de fortsætter ind i det lille bibliotek, der de er færdige inde i en af stuerne. Og de bruger noget mere tid herinde, fordi der er så meget mere at se på. men til sidst siger deres læger; "I har frokost nu, i må være i haven og skal mødes ved stentrappen om en halv time, Herefter kører vi hjem undtagen jer to" efter at deres læger har sagt det, skynder alle pigerne sig ud i haven. Og det er nok ikke fordi at de er vildt sulten, men nok nærmere fordi at de er glade for endelig at få en pause fra undervisning. Og imens at de får en pause ude i haven, går Valdemar op til mig. Men da han står ude på trappen, foran døren til stuen. Banker han høfligt på og venter på at han får Lov til at komme ind, Der er højt siger; "kom ind" Åbner han døren og træder ind, efter han er kommet indenfor siger han til mig; "Jeg har tilbudt to af pigerne at få Lov til at blive her i nat, hvis det var okay med dig. Den ene af pigerne, er pigen fra Rosas tegning." Jeg skynder mig at svare; "godt, og sige til dem at de godt må blive her i nat" Efter at jeg har sagt det til ham, bukker han for mig og går ud af rummet.

Omkring en halv time senere, kører bussen tilbage til skolen, men denne her gang er det med to passagerer mindre. To af pigerne bliver her i nat og Valdemar fylder den op til det store værelse, som vi har gjort klar til pigen

———————————————————
I har nok lagt mærke til, at i toppen af denne side står der "I vampyrtvillinger (Fra kapitel 1, til kapitel 3)" Det er fordi er denne her historie er bundet sammen med vampyrtvillinger, men i denne her historie serie det fra Scar synspunkt, og derfor kan i se at tidsperiode på denne her side, starter i kapitel 1 og slutter i kapitel 3 vampyrtvillinger.

Jeg håber i hvert fald at i ikke har noget imod denne her lille tilføjelse, det skulle være for at sikre at vi allesammen kan se hvor henne i historien vi er.

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now