Få sekunder før at solen skinner ind, og slår Elena og White ihjel. Vågner jeg hurtig op, og jeg indser med det samme, hvad der snart vil ske. Så jeg skynder mig at hive dem alle sammen ud i køkkenet, og med et lille suk og nogle protesterende lyde, vågner de alle sammen på køkkengulvet. Efter at de vågnede, spørg Elena; "hvad sker der?" Og jeg skynder mig at svare hende; "det er blevet lyst" Efter at jeg har sagt det, slår hun øjnene op i forskrækkelse. Og vender sig om, for at se ud ad vinduet, men der er ikke nogen. jeg går rundt om køkkenbordet, imens jeg tænker på hvad klokken er, og hvor lang tid der er tilbage, til at personalet skal møde ind på arbejde, til sidst ender jeg med at sige højt; "hvad er klokken?" Og imens jeg spørger dem om det, kigger jeg i skabene efter noget, som vi kan bruge til at sætte ild til stedet. Jeg ender med at finde en dunk med madolie, og en dunk med rengøringsmidler. Efter at jeg har fundet dem, siger White; "Den er kun otte" Jeg svarer lettet; "så kommer personalet først lidt senere" Og bagefter siger jeg til White, imens jeg kaster en lighter hen til hende; "tag den her"
Efter hun har greb lighteren, begynder jeg at gå hen imod døren, imens jeg siger; "jeg er søn af satan, hvilket gør, at jeg ikke er lige så sårbare som jer, når det kommer til sollys" efter at jeg har sagt det til dem, på trods at det er en løgn. Skynder jeg mig at trække alle de store gardiner for vinduerne, og vende skiltet om så der står lukket. Imens jeg gør det, tænker jeg på den virkelige grund til at jeg kan tåle sollys, og de ikke kan. Det er ikke fordi min far er Lucifer, det er fordi jeg er over vampyr. Og efter at jeg har gjort det, skynder jeg mig tilbage til de andre. Hvor jeg går hen til en af dunkende, og åbner låget på den. Og efter at jeg har åbnet den, går jeg hen til Lukkas lig, og begynder at hælde væsken ud på hende. Inden bøtten er tom, begynder jeg at hælde resten af bøtten ud over stedet, og det samme gør jeg med den anden bøtte. Efter at jeg har tømt begge bøtter, vifter jeg de andre ud i køkkenet med min hånd.
Der går et par sekunder, før jeg følger efter de andre ud i køkkenet. Men da jeg kommer der ud står Jin med lighteren, så jeg nikker til Jin så han ved at hans skal starte ilden nu. Han kaster lighteren ud af køkkenet og den lander på olien, efter at ilden begynder at flamme op, begynder Jin også at smile, Han er vist en lille pyromanen. Efter at vi har sat ild til baren, går vi ud af bagindgangen. Og Jin henter den store skraldespand til os, jeg hopper ned i den efter Elena og White, fordi jeg ikke vil fortælle dem om over vampyr endnu.
Efter at vi er kommet ned i skraldespanden, fortæller jeg pigerne at vi skal være stille, fordi ellers kan det være folk høre os. Derfor er vi fuldstændig tavse i over 10 minutter, indtil at Jin lige pludselig sætter sit hoved ned til os, og begynder at sige; "rundt om hjørnet ligger der en butik, som sælger sjal. Jeg kan snuppe tre styks til jer" efter at han har sagt det, nikker White hurtig. Og fordi at vi skal være stille, siger jeg ikke noget til hende, også selvom jeg tænker en masse. Helt seriøst det pigebarn er irriterende, det er mig der bestemmer og ingen anden især ikke hende, hun er bare et barn og hun er også kun lige blevet vampyr, hvordan i alverden kan hun tillade sig at truffet en beslutning uden først har fået Lov er mig. Var den sidste tanke jeg noget at tænke, inden at Jin var kommet tilbage. Efter at han var kommet tilbage, kaster han tre hvide sjæl ned til os.
Inden jeg tillader at de får lov til at hoppe op af skraldespanden, tjekker jeg begge piger har skjult alt deres hud. Jeg skynder os at tjekke mig selv, men kun fordi at de tror at min hud heller ikke er særlig glad for sollys. Kort efter at vi er kommet op af skraldespanden, begynder White at grine, og selvfølgelig begyndte Jin så også at grine, og så kunne Elena Heller ikke lade være med at grine. Efter at Elena begyndte at grine, begyndte jeg også at grine, men det var ingen gang, fordi der var noget der var sjovt, jeg ønsker bare at grine sammen med hende. Da vi endelig var holdt op med at grine, spørger jeg White om; "hvorfor hun begyndte at grine?" Og hun svaret min lille latter; "vi haft en sjov og kan otis nat" Fordi jeg ikke forstår hvorfor at det er noget at grine af, spørger jeg endnu en gang; "var det var det, er der ikke andet" hun svarer med forvirring i stemme "nej, det er der ikke" Og efter at hun har sagt det, tager jeg Jin op på ryggen, fordi han ikke kan løbe lige så hurtig som os.
Vi løber i tavshed hen imod slottet, imens vi løber tænker jeg på, at de andre piger hver især har en hobby, eller noget de gerne vil lave, Anne har endda anskaffet sig en lille hvid kanin. Så de her to piger skal også, have et eller andet at lave, og det skal den lille Dreng nok også. Så jeg bryder tavsheden, og spørger dem om; "hvad interesserer jeg for?" Elena er den første der svarer, efter at hun har kigget kort på mig; "jeg kan godt lide at tegne" efter at hun har svaret, og jeg havde tjekket hendes krop ud igen, kigger jeg over på White. men hun svarer ikke, derimod spørger hun mig om, i en vred tone og med et ondt blik; "hvorfor vil du gerne vide det?" Jeg smiler til hende inden jeg svarer; "I vi vil gerne have noget at lave, når i ikke skal drikke blod. Ud fra, hvor meget blod man har drukket, går der længere tid før man skal drikke igen."
Hun tænker over hvad jeg har sagt i noget tid, før hun svarer; "Der er virkelig mange bøger inde i det store bibliotek, jeg tror gerne, at jeg vil læse dem alle sammen." Efter at hun har sagt det, tænker jeg på, at der er så mange forskellige slags bøger der inde, så hun vil nok ikke læse dem alle sammen. Og efter at jeg har tænkt det tænker jeg noget andet, som jeg vælger at sige højt; "jeg har også læst alle bøgerne derinde. Så det kan godt komme til at tage noget tid" efter at jeg har sagt det, kigger jeg over på Elena igen, jeg kan godt lide hendes krop og jeg vil gerne have den, og det skulle gerne være snart. Jeg kigger på hende et stykke tid, for jeg spørger hende om; "hvad skal du bruge?, altså at tegne ting. Jeg kan bede min butler om, at hente det for dig"
Få minutter efter, at hun havde fortalt hvad hun skal bruge. Står vi ude foran slottet, så jeg hjælper Jin ned af min ryg, fordi han er faldet i søvn. Og efter at jeg har fået ham ned af min ryg, beder jeg ham i mine arme op til slottet. Fordi jeg gør det, siger White; "det er ret gay, det der" Jeg bliver så sur, at jeg siger højt; "jeg er ikke homo, det er afskyeligt" Kort tid efter at jeg har sagt det, hører jeg at Elena siger til White; "bare rolig, vi skal nok få ham til at se, at det ikke er forkert eller afskyeligt, og det er okay at føle sig tiltrukket af en af det samme køn" efter at hun har sagt det, begynder jeg at tænke. At hun ikke skal jeg regne med, at jeg nogensinde vil ændre mening på det område. Og hvorfor skulle jeg også ændre mening, det er afskyeligt, og det vil det altid være. Og med den tanke går jeg op og lægger Jin i sengen, på pigernes værelse, han er jo trods alt bare et barn.
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )
VampireDenne her historie foregår i det samme univers som vampyrtvillinger, men det er fra Scars synspunkt. Og @TheMortalityDoctrine har skrevet en bog fra Jin synspunkt, fra før vampyrtvillinger