Præsentationer

4 1 0
                                    

Og efter at jeg sagde det, gik vi ind i den stue, som også lå ovenpå sammen med deres værelser. Da vi træder ind i stuen, serier er de fem vampyrpiger som jeg har forvandlet er herinde. Selvfølgelig er Rosa også herinde, hun er bare ikke vampyrer, men en heks. Jeg går over til en væg og læner mig op af den, inden jeg siger; "Laura vil du være sød at rejse dig op og fortælle lidt om dig selv" Efter at jeg har sagt det rejser Laura sig op, og siger; "hej, mit navn er Laura, og jeg kan godt lide at tegne men jeg læser også en del" Efter hun sagde det, Tænker jeg på at det er en underdrivelse at hun læser en del, hun er den eneste på slottet som læser mere end mig. Og hun satser også ned der hun var færdig med at tale, så jeg skyndte mig at sige; "Olivia"

Efter at Olivia havde rejst sig op, siger hun "mit navn er Olivia, og jeg er denne her vampyrfloks sangerinde" Og efter at hun har sagt det, sætter hun sig ned igen. Så jeg siger endnu et navn, denne her gang er det; "Mille" Hun er som sædvanligt lynhurtig til at rejse sig op, og skynder sig at sige; "hej mit navn er Mille, og jeg kan godt lide at dyrke kampsport" Efter hun sagde det, siger jeg for at drille hende; "men på trods at det, er hun bare skal virkelig sød"

Og efter at jeg har sagt det, kommer Olivia med en af sine sædvanlige pisse irriterende kommentar; "ja, du ved da præcis, hvor sød hun er, men det er da kun i sengen. Det gør du da med os alle sammen og snart også med de to nye piger, hvis du da ikke allerede har taget dem eller kun en af dem. Det er da for latterligt at hver gang, der kommer en ny pige, skal vi lave disse præsentationer som om, at de overhovedet betyder noget for dig. Det eneste der betyder noget for dig er, at vi sprede ben, når du vil have det"

Imens hun siger det overvejer jeg endnu en gang, hvorfor jeg overhovedet forvandlet hende, men især hvorfor jeg ikke allerede har slået hende ihjel. Hun er seriøst irriterende, Og jeg har slået andre piger ihjel for mindre, så hvorfor ikke hende? Inden jeg når at finde et svar på mit spørgsmål, siger Luna; "hun skal måske pakke en taske, og mit navn er Luna" imens Luna sagde det, kunne man tydeligt høre på hende, at hun håbede på at det vil ske, så Elena endte med at spørge hende om; "er du ikke trist over, at hun forsvinder? Hun må da være din veninde"

Luna endte med at grine, af det er Elena sagde. Og da hun var færdig med at grine, siger Luna; "nej, og langt fra" efter at Luna har svaret på Elenas spørgsmål, siger jeg; "når man nu, på Luna har været så sød og præsenterer sig selv, så mangler vi kun Rosa og Anne" efter at jeg har sagt det, siger Anne uden at rejse sig op; "det er mig, der er Anne" Og imens at Anna præsenterede sig, regner jeg ud hvorfor jeg ikke har slået Olivia ihjel. Fordi at hun er den eneste der stritter imod seks, Og jeg kan godt lide at få noget modstand.

Og et par sekunder efter at Anne har præsenteret så, og inden at Rose når at sige noget, siger jeg; "når man, tak for i kom" Efter at jeg har sagt det, skynder de sig alle sammen ud. Men inden at Elena, White og Jin når at gå, siger jeg; "Jin, du kan få Olivias gamle værelse, du vil nok gerne have dit eget" Og efter at jeg har sagt det, går jeg hen imod døren. Men inden jeg går ud af den, siger jeg over skulderen til Elena; "Elena vil du være sød at gå med mig" efter at jeg har sagt det, spørger hun mig om; "hvorfor?" Jeg vender mig hurtigt om imod hende, imens jeg siger; "Valdemar har hentet nogle tegne ting til dig, som jeg bad ham om, men det ligger nedenunder" Hun rødmer og kigger ned i jorden, inden hun svarer; "okay"

Efter at hun har sagt det, går vi ned under i en af stuerne, I komplet tavshed. Efter at jeg er kommet ind i stuen, går jeg hen til posen som ligger på bordet. Og efter at jeg har samlet den op, går jeg hen til Elena og siger; "værsgo" Da jeg kommer tæt nok på hende, til at hun kan tage posen, skynder hun sig at tage den. Men på trods af det, går jeg tættere på hende, jeg vil have hende og det nu. Efter at jeg er kommet en smule tættere på hende, spørger hun mig om; "hvad laver du?" Og jeg svarer hende; "det er da ret indlysende" imens jeg siger det, sætter jeg noget af hendes hår om bag øret. Og bagefter sætter jeg mine finger under hendes hage, og begynder at Løfte hendes hoved op, så jeg kan kysse hende.

Men der jeg forsøger på det, tager hun et skridt tilbage, og siger til mig; "undskyld, men jeg er ikke bare interesseret i sex. jeg ønsker mere, og det kan du ikke give mig" Og efter at hun har sagt det, vender hun sig om og begynder at gå hen til døren. jeg kan mærke at det får mig til at føle en uventet smerte i hjertet, som gør mig rasende og sover bare på en og samme tid, så jeg skynder mig at sige til hende; "hvad er det da, du vil have ud over seks. Jeg kan skaffe dig alt, hvad du vil have: flere ting til at tegne med, Og bøger endda, en bil, hvis det er det, du vil have. Jeg kan skaffe dig alt, hvad du ønsker" Efter at jeg har sagt det, drejer hun hovedet lidt, men ikke nok til jeg kan se hendes ansigt. Efter et par sekunder, siger hun: "jeg ønsker mig kærlighed og loyalitet af ham, som jeg vælger at give min krop til, men også at jeg gengælder det"

Efter at hun sagde det, havde jeg det næste stykke tid. så mange følelser og små tanker, at jeg næsten ikke kunne tænke.

———————————————————
Okay nu skulle i gerne her har fået de første tre dage, i vores historie.

Fra kapitel 1 til kapitel 17 i vampyr tvillinger, strækker sig over tre dage.

Og fra Scar synspunkt har i fået 11 kapitler, som også strækker sig over de tre dage. Fordi at det er første kapitel, lå længere tilbage i tiden.

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now