Fanger og tortur offer

2 1 0
                                    

Senere på natten, hører jeg noget spektakel. Så jeg mediterer for at finde ud af hvad det er, og jeg fylder hvad der sker i gennem meditationen. Men jeg vælger først at blande mig, der White spørg om; "men hvad skal jeg gøre ved jer to?" Der jeg høre det spørgsmål, løber jeg ud til dem, med en fart, som kun en over vampyr har. Efter jeg er kommet derud, siger jeg; "dem tager jeg mig af" Efter at White har vendt sig om imod mig, siger hun, imens hun kaster de to piger hen til mig; "med glæde"

Jeg siger for at skræmme de tre piger; "vi kan ikke lade dem gå" Efter jeg har sagt det, begynder den ene pige at bede om; "vær sød ikke at dræbe os" Jeg svarer; "det kunne komme til det, desværre" Efter et par sekunder, siger jeg igen; "eller ved i hvad, nu ved jeg hvad vi skal gøre med jer" Efter at jeg har sagt det, siger White; "hvad?" Jeg skynder mig at svare; "vi smider dem i brummen indtil vi kan finde en løsning" Efter jeg har sagt det, nikker White enig. Som om hun ikke ved, at det kun er mig der beslutter hvad der skal ske. Og hun derfor tror, at hvis hun ikke var enig i planen, så vil det heller ikke ske

Og efter White har nikket, siger hun; "de vil have godt af at sidde lidt i fængsel" Og efter hun har sagt det, vender hun sig om imod den tredje pige, imens hun siger; "nå til dig" Efter hun har sagt det, river hun op i pigens pandehår, imens hun siger; "dig kan jeg ikke lade slippe lige så let" Jeg vælger at ignorere det faktum, at hun lyder som om, at det er noget hun bestemmer. Fordi hun er fyldt med smerte, på grund af Elena er skuffet over hende. Og at jeg også selv er bange for Elena vil være skuffet over mig, og fordi jeg også vi vælge, at lade min smerte gå ud over en anden.

Efter hun har sagt det, begynder hun at slæbe pigen op til slottet, så jeg spørger hende om; "vil du låne tortur lokalet" Hun smiler da hun svarer; "med glæde" Efter at White har sagt det, bliver pigen hun slæber på, stiv i kroppen og kæmper for at komme væk, imens hun siger; "mine forældre er rige, hvis du så meget som lægger en finger på mig, kommer du i fængsel. Vi har de bedste advokater" White svarer med et grin, imens hun viser sine hugtænder; "som om det skulle bekymre mig" Der pigen ser Whites hugtænder, begynder hun at skrige.

Da hun endelig var færdig med at skrige, siger hun til White; "jeg vidste at du var ulækker, jeg vidste at du ikke var normal" Efter hun har sagt det, Lere White og siger; "ulækker. Nærmere stærkere end dig" Og efter hun har sagt det, gør hun et eller andet jeg ikke kan se. Men det får i hvert fald, menneskepigen til at sige; "din bitch" efter hun har sagt det, bøjer White sig ned til hendes ører og siger; "næh, det er dig, som har været en bitch" imens White hvisker det, holder hun en hånd for menneske pigens mund. Og bagefter siger White, i sin normale stemmeleje; "jeg gider ikke at høre på din idiotiske snak mere"

Et par sekunder efter, siger White; "hvad fanden" Og efter hun har sagt det, giver hun menneskepigen en lussing. Og efter hun har gjort det, lad hun sin hånd svæve i luften, indtil hun har sagt; "du kan ikke skade mig mere" Efter hun har sagt det, indser jeg at White må have kendt pigen, dengang hun stadig var menneske. Og ud fra hendes ord at dømme, har hun åbenbart også gjort White noget. Den tanke gør mig rasende, hun fortjener alt hvad White kunne finde på at gøre ved hende.

Imens jeg tænker, siger menneskepigen; "jeg skal nok prøve" White svare; "du er som et lille dyr, som spiller stor, når det fanges af dets rovdyr" Og efter at White har sagt det, slår hun menneskepigen i hovedet. Og det for hendes veninder til at skrige, det overrasker mig lidt, fordi jeg næsten havde glemt alt om den. Så jeg skynder mig at skræmme tabet om deres arme, imens jeg siger; "kom med"

Og efter at jeg har sagt det, griber White fat i menneske pigens hår. Og begynder endnu en gang, at slæbe hende op ad trappen. Men Reyes og Mille vælger ikke at gå med os, også selvom Jin løber med White, imens han spørg om; "hvad har hun gjort, der er så forfærdeligt, at hun fortjener det du gør?" Efter han har spurgt om det, har de en diskussion, som White Ender med at vinde.

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now