Bagefter at jeg har spurgt dem om det, ryster White på hovedet inden Elena siger; "lad os nu bare tage tilbage og melde hende her til politiet" Hun kigger væk fra mig imens hun siger det, og jeg svarer hende hurtigt; "lad drengen bestemme. Det er trods alt ham, som sad i fryseren." Bagefter at jeg har sagt det kigger jeg over på drengen, og det gør pigerne også. Allerede inden vi kigger derover, kigger han ned i jorden. Men efter 1 minut, kigger han op på White og siger; "hun har aldrig været ret sød, vi kunne godt give hende lidt karma." Efter at han har sagt det udbryder jeg, imens jeg klapper mine hænder sammen; "sådan skal det lyde knægt"
Efter at vi er blevet enige om hvad der skal ske, eller ihvertfald næsten alle af os. Elena ser ikke særlig tilfreds ud med det, men hun ser også en smule ked af det ud. Og White løber ud i køkkenet og kommer tilbage med to bøtter med jordbær og fire vinglas, hun har også taget en kødkniv med og hun har også et rivejern i munden. Efter at jeg ser det er hun har taget med, ved jer at jeg ikke er den eneste der er klar på at torturere Lukka. Efter hun er kommet hen til os, ligger hun tingene på et bord. Så jeg går hen til Lukka, og lægger mine hænder om hendes ansigt, for at dreje hendes hoved hen mod mit. Da hun ser mine lysende øjne og hugtænder, som jeg havde blottet, begynder hun at skrige, og kæmpe for at komme væk fra mig. På grund af det, begynder mine fingerringe at skære sig ind i hendes hud, og små dråber blod begynder at glide ned af hendes hals.
For at ikke kun at pine hende fysisk, bøjer jeg mig ned over hende og siger til hende; "ved du hvorfor jeg valgte dig?" Efter at jeg har spurgt hende om det, ryster hun på hovedet, imens tårerne glider ned af hendes kinder i stor mængder. "Ingen vil savne dig" efter at jeg har sagt det til hend, spidder jeg en af hendes torv, med en af mine fingerringe. Og bagefter trækker jeg den ned, for at skære en flænge i hendes ansigt. Fordi hun begynder at bløde, slikker jeg det op med min tunge. Og på grund af smagen der fylder min mund, ved jeg er hun er på stoffer, så jeg siger til hende med et sygt smil; "Der er vist en, som er på stoffer" Og efter at jeg har sagt det, udbryder jeg imens jeg slår armene ud til siden; "Damer og dreng, det her er det bedste blod i kan få. Det har kokain i det"
Fordi jeg havde drukket hendes blod, begyndte kokain at påvirke min hjerne. Efterhånden som de andre også begyndte at drikke hendes blod, bliver vi alle sammen bortset fra Elena mere vilde og blodtørstig, og vi begyndte også at lege mere med hende og torturere hende, endda ude på dansegulvet. Til sidst var vi alle sammen så påvirket, at vi faldt i søvn i de sorte lædersofaer
———————————————————
Undskyld at jeg har sprunget en stor del af tortur scenerne over, men sådan noget er ikke rigtig noget for mig, men hvis I gerne vil genopleve hvad der skete kan I gå ind på vampyrtvillinger og læse kapitel 11, det er fra White synspunkt, så der er mange detaljer.
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )
VampireDenne her historie foregår i det samme univers som vampyrtvillinger, men det er fra Scars synspunkt. Og @TheMortalityDoctrine har skrevet en bog fra Jin synspunkt, fra før vampyrtvillinger