Omkring 10 minutter senere, jeg har sat mig hen i en af lænestolene med en bog. Og jeg forsøger at læse den, men mine tanker er så stor at jeg ikke kan koncentrere mig om det. Eller om noget som helst andet, det eneste jeg kan tænke på er Elena. Hvordan har hun det? Hun kan jo ikke huske noget, så hun må vel være forvirret? Og det er min skyld, det er alt sammen min skyld. Imens jeg stadigvæk er i gang med at give mig selv skylden, siger Elena lige pludselig noget; "hvad skete der?" Jeg er så skamfuld over hvad jeg har gjort, så jeg kan ikke få mig selv til at se på hende. Så imens jeg stadigvæk kigger ned i bogen, siger jeg til hende; "hvad får dig til at tro at der overhovedet skete noget" Hun svarer; "fordi jeg ikke kan huske noget, så hvad var det der skete?"
Efter hun har sagt det, diskutere vi næsten i 1 time, før jeg til sidst siger; "undskyld, men jeg kan godt lide dig, lidt for meget, så meget at jeg ikke kan tænke på andet end dig. Og i går forsøgte jeg at tage dig, Og først efter du kom væk fra mig, fandt jeg ud af at du ikke ønsker mig, som jeg ønsker dig" Efter jeg har sagt det, stiger hun på mig i flere minutter, før hun til sidst siger; "har du voldtaget mig? eller forsøgte du kun?, er jeg stadig jomfru? og hvorfor kan jeg ikke huske det?" Jeg svarer, efter at jeg har tænkt mig kort om; "jeg ved ikke hvad jeg skal svare til de første to spørgsmål, men jeg tog i hvert fald ikke din mødom. Og grunden til at du ikke kan huske det, er fordi at jeg har slettet din hukommelse, fordi jeg ikke ønsker at være et monster i dine øjne" Efter at jeg har sagt det, spørger hun mig om; "hvorfor gjorde du det?" Hende spørgsmål få mig til at sukke og kører hånden igennem håret, men det er kun på grund af svaret, som jeg bliver nødt til at give hende, så jeg ender med at sige; "Elena, du er min mage. Og derfor har jeg så meget lyst til dig, at det er ved at gøre mig tosset og sindssyg. Og jeg vidste ikke at du ikke ønskede mig, jeg troede bare ikke at du var klar til sex. Men hvem er overhovedet klar til sex, imens man stadig er jomfru" Efter jeg sagde det, spørger hun mig om; "hvad betyder det at være mager?" Jeg svarer; "fordi vi er vampyrer og ikke mennesker, er vores følelser langt stærkere, og derfor siger vi ikke bare at vi er forelsket i hinanden, men derimod at vi er mager" Efter at jeg har sagt det, kigger hun ned i gulvet uden at sige noget, så jeg ender med at spørge hende om; "hvordan har du det med det hele" Hun svarer; "jeg ved ikke rigtig hvordan jeg har det, med at du næsten havde voldtaget mig eller havde gjort det. Men jeg ved ihvertfald at jeg ikke ønsker og være sammen med dig, du er simpelthen for glad for sex, og har haft sex med alt for mange piger. Og jeg er overhovedet ikke klar til sex, og jeg ved ikke om man kan være klar til sex, imens man stadig er jomfru. Men selv hvis det ikke var tilfældet, skal man selv vælge hvem det er der skal have ens mødom. Seks skal altid være med samtykke, det synes jeg ihvertfald" Efter hun har sagt alt det, vender hun sig om og går sin vej. Imens jeg sidder forbløffede tilbage, og tænker på alt hvad hun har sagt.
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )
VampireDenne her historie foregår i det samme univers som vampyrtvillinger, men det er fra Scars synspunkt. Og @TheMortalityDoctrine har skrevet en bog fra Jin synspunkt, fra før vampyrtvillinger