Lidt over 25 timer senere, Jeg er lige kørt ind foran de overnaturlige shoppecenter. Og efter at jeg er kørt ind til siden, siger Jin; "hvad laver vi her, skal vi ikke ud og shoppe?" Hans uvidenhed mora mig så jeg siger; "ja, vi skal ud og shoppe i et vampyrstorecenter. Den er omgivet af magi, så derfor ligner det en lille lagerbygning. Men indeni er den meget stor, og der er mange forskellige slags butikker." Og efter at jeg havde sagt det, træder jeg ud af bilen og begynder at gå op imod indgangen. De andre kommer løbende efter mig, indtil de har indhentet mig. Og efter at vi er kommet hen til indgangen, banker jeg tre gange på porten for at vise at de gerne må åbne og at der ikke er mennesker herude. Men der er ikke nogen der åbner, derimod er der en der siger; "hvad er det magiske kodeord?" Efter at der er nogen der har sagt det til mig, bliver jeg overrasket og forvirret til at starte med, men jeg bliver også sur så er jeg siger; "der er jo ikke noget kodeord, luk os så ind!" Endnu en gang siger den irriterende Person; "niks, det var ikke det magiske kodeord." Fordi at personen sagde det bliver jeg godt og grundig sur så jeg knurrede; "luk os ind eller jeg flår hovedet af dig!!" Efter jeg har truet med det, bliver porten hurtig åbnet op. Og vi træder ind i et rum, med et skilt som jeg hurtig læser. Og efter at jeg har læst skiltet, venter vi i næsten 1 minut før vi bliver lukket ind. Kort tid efter at vi er blevet lukket ind, udsteder White et lille gisp inden hun siger; "det her sted er fantastisk, lad os komme igang!" Og efter hun har sagt det, griber hun fat i Jins arm og begynder at slæbe ham over imod en kostumebutik, så jeg skynder mig at sige til hende; "White altså det der er en kostebutik til hekse.... Så med mindre, du her udviklet dig til en heks, må vi hellere nøjes med at gå i butikker med ting til vampyrer."
———————————————————
undskyld men der kommer ikke mere om vampyrer shopping så er det næste kapitel er fra kapitel 86 i vampyrtvillinger og nu er tiden inde til at tage til helvede
KAMU SEDANG MEMBACA
Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )
VampirDenne her historie foregår i det samme univers som vampyrtvillinger, men det er fra Scars synspunkt. Og @TheMortalityDoctrine har skrevet en bog fra Jin synspunkt, fra før vampyrtvillinger