To dage senere igen
Jeg er lige gået ind i biblioteket, for at læse en af mine utallige bøger, en gang til. Dig jeg ser White, hun stritter med bagdelen op i vejret. Imens hun er i gang med at tage en bog, fra den nederste hylde, så jeg går hen og siger til hende; "White, en dame skal ikke stritte med bagdelen, på den der måde. Hun skal sætte sig på hug, imens hun bruger sine hænder, på at holde sit tøj på plads. Altså hvis man har noget tøj, som skal holdes på plads" Hun bliver meget sur, over hvad jeg sagde, og svare tilbage; "en herre kritiserer ikke unge damer" Endnu en gang bliver jeg sur over hvad hun siger, hun er seriøst irriterende. Med alle hendes nye moderne ideer, om hvad der er rigtigt og forkert, men også om hvordan en dame skal opføre sig.
Så jeg svarer hende vredt tilbage; "hvis du begyndte at opføre dig som en dame, vil jeg ikke være tvunget til at fortælle dig, hvad du gør galt, hele tiden!" Hun svarer tilbage en højlydt og vred toner; "hvordan i alverden kan du overhovedet finde på at sige sådan noget?" Inden hun når at sige mere, afbryder jeg hende, for at sige; "hvis du var lidt mere som en pige, vil du ikke opføre dig på den der måde. en dame skal ikke råbe af en herre, hun skal opføre sig pænt!" Efter at jeg sagde det, ligner White en der gerne vil svare tilbage. Men inden hun når det, kommer Elena hen til os og siger; "undskyld, men må jeg godt låne White?" Jeg kigger ned på Elena, og imens jeg gør det, Kan jeg mærke hvordan mit ansigt bløder op, så jeg siger til hende; "ja, det må du da godt. Vi er alligevel er færdig med at snakke"
Efter at jeg har sagt det, sender jeg et blik til White som siger, at det er sådan her hun skal opføre sig. Hun sender et blik tilbage, som gør det klart at hun ikke har tænkt sig at ændre sig. Men inden at nogen af os nå at sige noget, trækker Elena White ud af biblioteket.
Et par timer efter at de er gået, er jeg færdig med at læse bogen. Så jeg går op for at sove, fordi jeg kun har sovet en gang, siden af de tre blev en del af mit liv.
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )
VampireDenne her historie foregår i det samme univers som vampyrtvillinger, men det er fra Scars synspunkt. Og @TheMortalityDoctrine har skrevet en bog fra Jin synspunkt, fra før vampyrtvillinger