En rasende pige

3 1 1
                                    

Mange timer senere, jeg sidder op i min private bibliotek, og er i gang med at læse en bog. Men jeg er ikke rigtig i stand til at koncentrere mig, jeg bliver ved med at tænke på det der skete tidligere. Imens jeg tænker på det, kommer Elena lige pludselig ind, i stuen eller mit lille private bibliotek. Hun ser rasende ud, så jeg skynder mig at lægge min bog til siden. Og efter at jeg har lagt min bog til siden, rejser jeg mig op og går hen til Elena. Men inden jeg når hen til hende, løfter hund den ene hånd op. Tegnet af tydeligt, jeg skal ikke komme tættere på hende.

Men på trods af det ser ud som om, at det er mig hun er sur på, spørger jeg hende alligevel om; "hvad er der galt?" Efter jeg har spurgt hende om det, rober hun af mig, da hun svarer; "hvad fanden tror du der er galt" fordi hun er så sur på mig, regere jeg rent instinktivt. Og jeg går ind og piller ved hendes hukommelse, det tager ikke særlig lang tid. Og imens jeg gør det, finder jeg ud af hvorfor hun er sur.

Et par minutter senere, følger jeg hende ned ad trappen. Hun er heldigvis ikke længere sur på mig, også selvom det kun er fordi jeg har pillet ved hendes hukommelse. Da vi er kommet ned af trappen, og står inde i det lille bibliotek, siger jeg til hende; "Elena du skal ikke være sur på White. Det er ikke hendes skyld, hun har brug for at afreagere. Især nu hvor hun ikke har dig, du er hendes samvittighed" Og efter at jeg sagde det, går jeg tilbage op ad trappen, imens jeg tænker på. At hun ikke kun var Whites samvittighed, men at hun også var blevet min.

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now