24.Глава

1.2K 43 12
                                    

-Качвай се в колата !-нареди, бутайки ме грубо към автомобила.

Беше впил нокти в кожата ми.
Изсъсках и втрих мястото след като ме пусна, когато се качих в колата.
Тръшна вратата достатъчно силно и се насочи към Деймън, който ме гледаше със съжаление.

-С какво право ще целуваш жена ми, бе ?-прозореца беше отворен и можех да ги чуя.

-Не съм я целувал, а и да бях какво те засяга ?Тя не ти е никаква.-отвърна спокойно, плъзвайки длани в джобовете на черния си анцуг.-А и...-подсмихна се Деймън-С това отношение коя ще се задържи с теб ?Оправи си обноските първо и тогава се бий в гърдите, правейки се на мъжът, който не си.

-Кажи го още веднъж и така ще те пребия, че няма да си годен за нищо повече.-хвана го за гушата и аз слязох от колата.-Гледай себе си, купчина кокали.

-Леон моля те.-хванах ръката му

-Върни се в колата.-нареди, но аз продължих да стоя при тях.

-Не ме е страх от теб, ама изобщо.

-А трябва.-изсъска срещу него

-Дай ми причина.

-Ето ти една.-изви ръката си назад, за да изкара пистолета си.

-Господине, ще Ви помоля да напуснете.-охраната се намеси.-В противен случай ще се обадя на ченгетата.

Свали грубо якето му от раменете ми и го захвърли в лицето му.Хвана ръката ми, извивайки я до болка и ме натика в колата.Настани се до мен и потегли към имението с бясна скорост.

Обърнах се към прозореца, защото не можех да го гледам.Караше ме да се срамувам заради грозното му и неприемливо поведение.

-Какво правиш ти там с него ?Аз глупака си мисля, че си с Блеър, а тя нашата била с онзи палячо.Късмета ли си пробваш, да ме ядосаш ли искаш ?Погледни ме, по дяволите !-удари с юмрук по волана.

Не се обърнах и след миг усетих ръката му в косата си.Той беше палячото в случая, разиграва циркове, правейки се на интересен.

-Ако още един път ме излъжеш ще те убия, а след това и него.Разбра ли ?-прошепна в ухото ми-Разбра ли ?!-изкрещя-Какво не е наред с теб, Сюзън ?Купих ти библиотеката, за да спреш да мрънкаш.Какво не ти достигна, че излезе с него ?

-Аз не те искам, проумей го.

-Искаш него, така ли ?-изсмя се сухо

𝐵𝓁𝑒𝑒𝒹𝒾𝓃𝑔 𝓈𝑜𝓊𝓁𝓈 🥀Onde histórias criam vida. Descubra agora