39. Глава

1K 43 7
                                    

-Не.-отсякох

-Мамицата му.-изплю Милър и разтегна вратовръзката около врата си.

-Но Леон никога не ме е насилвал.
Омъжих се за него, защото ми обеща, че ще помогне на баща ми да си изплати дълговете.

-В момента си пропиляваш шансовете за един прекрасен живот.-поклати разочаровано глава Реймунда.

-Може ли вече да си вървя ?-попитах
и тя въздъхна.

-Разпита приключи.-отвърна със самодоволна усмивка Милър.

Той също се изправи и ми отвори вратата.Когато излязох видях Деймън да разговаря с адвокат Ленън отсреща.

-Г-н Ленън ?-беше в гръб, но чувайки името ми се обърна.

-Здравей Сюзън, как си ?-усмихна се дружелюбно.

-Била съм и по-добре, трябва да поговоря с Вас по един въпрос.

-Разбира се, ще чакам в кафенето отсреща.

Кимнах и преместих вниманието си върху Деймън.

-Призна ли им всичко ?Каза ли им за това как те е малтретирал ?-попита

Не му отговорих, свех глава и продължително време зяпах към обувките си.Дори не можех да го погледна в очите след снощи, беше ме срам.

-Толкова си глупава..-рече с глас, пропит с разочарование.-Глупачка.

-Деймън моля те.-Ленън постави ръка върху рамото му.

В очите ми отново се образуваха сълзи, които не дочакаха позволение, за да се претъркулят по двете ми страни.

-Плачи, това го умееш най-добре.
Човек се жертва за теб, прави всичко възможно, за да те спаси, а ти се хвърляш отново и отново в лапите на звяра.

-Сюзън да си тръгваме.-Леон се появи зад мен, хващайки ръката ми.

-Какво стана ?-попитах

-Ще ти обясня в колата.-отвърна и ме задърпа навън

-Момент, почакай.-опитах се да се отскубна.-Трябва да поговоря с адвоката.

-Не сега, главата ми ще се пръсне.

-Но..

-Не ме карай да те наритам пред районното.За всичко си виновна ти и възлюбеният ти.Забранявам ти да говориш с него, това ти беше за последено, ясен ли съм ?

-Вместо да отправяш заплахи може да ми благодариш за това, че си премълчах.Но ти си един неблагодарник, който никога не би оценил това, което хората правят за него.

𝐵𝓁𝑒𝑒𝒹𝒾𝓃𝑔 𝓈𝑜𝓊𝓁𝓈 🥀Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt