30. Глава

1.1K 45 10
                                    

Събудих се и първото, което направих бе да погледна през прозореца.Беше тъмно, трябва да се е прибрал.

-Сюзън !-гласът му ме прониза в стомаха като остър меч.

Повтарях си, че всичко ще бъде наред, докато слизах по стълбите.
Трябваше да се държа естествено, ако исках операция " Накарай Леон да си плати " да сработи.

-Къде си, мамка му ?!-продължи да крещи

-Тук .-отвърнах и видях притесненото му изражение.

-Добре ли си ?-попита задъхано

-Да, защо ?

-Заложили са бомба под колата на Блеър.Звънях ти няколко пъти, защо не вдигаш ?

-Бях заспала, как е тя ? Има ли опасност за живота ?

-Не е била в колата, когато е избухнала.Уплашена е, но е добре.А докато не разбера кой стои зад това няма да излизате без охрана.-обясни и прокара длани през бледото си лице.-Много съм гладен.-оплака се и отиде до кухнята.

Преглътнах шумно и го последвах.

-Сготвила си ?-ъгълчетата на плътните му устни се извиха в усмивка.

-Да..-почесах се зад тила

-Тогава да вечеряме заедно.

-Аз вече хапнах.

-Така ли ?

-Мхм.

Взех прибори и започнах да му сервирам, като от време на време поглеждах към браунито.

-Сигурна ли си, че си добре ?-попита

Каква е тая загриженост, която го прихвана изведнъж ?

-Изморена съм и ми е малко напрегнато-отвърнах, поставяйки чинията пред него.

-Какво прави днес, че си толкова изморена ?

-Сготвих, изчистих, подреждах книги в библиотеката.-започнах да изреждам

Седнах на един стол и го наблюдавах, докато се храни.

Правилно ли е това, което правя ?Блеър има нужда от него, може би сега не е най-подходящия момент за отмъщение.

Мина неусетно време, в което съм се взирала в прозореца, премисляйки отново и отново ситуацията.
Изправих се от мястото си и усетих как ме следи с поглед.Взех сладкото и се приготвих да го изхвърля в коша, но гласът му ме спря.

-Какво правиш ?-попита, изправяйки се от стола си.

-Изгоряло е.-отвърнах, гледайки в краката си, беше ме страх да го погледна в очите.Ако го направех, сякаш щеше да разбере цялата истина.

𝐵𝓁𝑒𝑒𝒹𝒾𝓃𝑔 𝓈𝑜𝓊𝓁𝓈 🥀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora