21.Глава

1K 45 8
                                    

Обиколихме няколко от кварталите на Детройт и му показах едни от най-красивите места и забележителности.След това спряхме пред едно заведение за бързо хранене, понеже аз огладнях и се прибрахме някъде следобед.

-Здравейте.-поздравих Аника и Скот, които гледаха някакъв филм на телевизора в хола.

-Здравей.

-Къде е Деймън ?-попита брат ми

-Не знам.-повдигна рамене тя

-Отиде да си остави багажа у тях.
Довечера щял да намине.-обясних-А вие какво гледате ?-попитах, намествайки се при тях.

-Ретро сапунка от 80-те.

-Сега ли започна ?

-Има двадесет минути.

-Ще отида да си взема душ.-чух да казва Нелсън от стълбището.

-Скот изхаби топлата вода.-отвърна Ан

-Прибрах се мръсен от работа, какво да направя ?-оправда се той

-Добре, ще изчакам.-каза брат ми, връщайки се при нас.

Понеже бях станала рано ми се доспа по средата на филма.А и разходката с Нелсън още повече ме изцеди.

-Ан не ми се сърди, но ще отида да си легна.-обърнах се към приятелката ми, едва успявайки да задържа очите си отворени.

-Ако искаш легни в моята стая.-предложи

-Добре.

Изкачих тромаво стъпалата и докато стигнах до стаята ми излезе душата.
Съблякох суитчъра си и легнах на леглото, завивайки се с розовото и пухесто одеало.

***

Не знам колко време бях спала, но една муха ме разсъни.Нямаше намерение да се разкара от носа ми.
Махнах с длан, в опит да я изгоня и чух тихо кикотене.Смръщих вежди и отворих очи, виждайки Деймън клекнал до леглото с пауново перо между пръстите си.

-Изкара ми ангелите.

-Нямаш ли намерение да ставаш вече ?-попита, сядайки до мен.

-Колко е часът ?

-Осем и половина.

-Ти откога си тук ?

-Час и нещо.

Разтрих очи и взех перото от ръката му.

-Откъде го взе ?

-Беше забито в онази ваза.-посочи към бюрото на Ан-Спеше сладко и не исках да те будя, но след малко си тръгвам.С брат ти сготвиха чудна вечеря, ще слезем ли ?-попита

𝐵𝓁𝑒𝑒𝒹𝒾𝓃𝑔 𝓈𝑜𝓊𝓁𝓈 🥀Onde histórias criam vida. Descubra agora