41. Глава

799 43 19
                                    

-Как си ?-попитах

-Какво значение има ? Ти вече направи своя избор, защо не си при него, а ?-попита, но нямах отговор на този въпрос.-Както и да е, исках да ти се извиня за всичко.Омразата ме беше заслепила, късно се осъзнах, надявам се някой ден да ми простиш.

Не знаех какво да кажа, бях в шок, че ми се извинява.Дори не съм го очаквала.

-Реших да се оперирам.-сподели-Няма време за отлагане, операцията ще е след два дни.Не знам дали сърцето ми ще успее да издържи, затова те моля да окуражаваш сестра ми, че ще се оправя.Ако не изляза от операционната..

-Ще излезеш, ти си силен.-стиснах ръката му

-Но ако не изляза, ще идваш ли да поливаш цветята на гроба ми ?-попита

-Какви са тези въпроси ?-попитах, като седнах до него.

-Чувствам се много слаб.-ръката му се надигна към лицето ми и го погали нежно.-Но сега си тук и болката отминава.

Не откъсвахме очи един от друг.
Беше необичайно това спокойствие по между ни.Обгърнах лицето му с длан а се приближих, за да поставя целувка върху розови му устни.Чух отварянето на вратата и следващото, което усетих бе нечия ръка в косата си.

-Разкарай се от синът ми веднага !-изкрещя майка му

-Мамо какво правиш ?

-Ти какво правиш ?Как не те е срам да си завираш езика в устата и ?

Бях избутана и захвърлена на земята като че ли бях някое насекомо.

-Заради теб е в това състояние, ти си виновна !-посочи към мен възрастната жена

-Майко престани.-Блеър се опита да я изкара от стаята

Леон се изправи и застана защитнически пред мен.

-Никога повече не смей да се отнасяш така с нея.Излез от стаята ми.

-Затова ли съм те отгледала ?-погледна го с голямо разочарование.

-Блеър закарай я в стаята и и я накарай да си изпие проклетите хапчета.-нареди на сестра си

Щом излязоха той отиде да заключи вратата и се върна при мен.

-Добре ли си ?-попита-Моля те остани.-хвана лицето ми в шепите си-Моля те..-прошепна срещу устните ми преди да постави целувка върху тях.

Езикът му се плъзна в устата ми и започна да прави въртеливи движения около моя.Докато се целувахме ръцете му надигнаха крайчето на тениската с която бях и я съблече през глава.Дланите ми озоваха на добре оформените му рамене и продължих да ги спускам към стегнати му гърди.Чувах тежкото му дишане.Беше спрял да ме целува и сега следеше всяко мое движение.Продължих да слизам надолу и все по-надолу по коремната му преса, докато не опрях v- образната му линия.Хванах белия ластик на боксерките му и вдигнах поглед към потъмнелите му очи, които ме гледаха с желание е страст.

𝐵𝓁𝑒𝑒𝒹𝒾𝓃𝑔 𝓈𝑜𝓊𝓁𝓈 🥀Where stories live. Discover now