49. Глава

772 42 9
                                    

Лежах в стаята си, вперила очи в тавана.Мислех си за бъдещето, по-скоро мечтаех.Щеше да е хубаво ако ме бяха приели в Нюйоркския.
Но и да ме бяха, нямам пари с които да покрия дори четвърт от разходите.Пък и говорим за Ню Йорк, един от мегаполисите из цял свят.Абсурдно е да замина отново в Австралия при майка ми, може би късметът ми ще излезе в Европа ?Някъде далеч от щатите.Винаги съм искала да живея в някоя малка къщурка до морето, с малка градинка отпред и няколко животни.

-Сюзън !-Йоланда нахлу в стаята ми, ужасена и пребледняла.

-Какво има ?-изправих се в седнало положение

-Чувала ли си се с Дебора ?-попита

-Ами не..-отвърнах замислено-Но я видях в една цветарница, беше с мъжът от снощи.

-Какъв мъж ?!-извика

Сега трябваше да и разплитам мрежите на дъщеря и.Писна ми от тях двете.

-Какъв мъж, езикът ли си глътна момичее ?!-замаха към мен

-Онази вечер бяхме на среща с някакъв.Тя ме помоли да я придружа и ви излъга, че ще ходим на рожден ден.Днес ги видях отново заедно.Не съм сигурна, но мисля, че мъжът е Рей Доусън.

-Доусън ?-повтори и изкриви гримасата си

Обърна се и излезе от стаята ми, като не забрави да тръшне вратата след себе си.Следващото, което чух бяха шумът от падащи предмети и виковете на баща ми.Караха се.
При други обстоятелства бих се зарадвала, но изчезването на Дебора ме обезпокои.

Изправих се и взех телефона от бюрото си.Влязох в контакти и се опитах да се свържа няколко пъти с нея, но се включваше гласовата пощта.Исках да помогна, но не знаех как.Не вярвам Рей да и направи нещо лошо, не изглежда като такъв човек на пръв поглед, но знам ли ?
Цялото им семейство е изкукуригало, а и нека не забравяме, че точно той беше платил на татко да убие биологичният си брат.

О не, ами ако я е отвлякъл защото баща ми го издаде пред съдията ?Но защо нея, а не мен ?Отворих вратата и се приближих към стълбището, за да видя какво става.Йоланда продължаваше да му крещи.Каза, че сме прокълнати и откакто се е омъжила за него не е видяла бял ден.Чувствата ни бяха взаимни, мога да кажа същото за нея и глупавата и дъщеря.

-Ще отида да им потърся сметка, ще разбера къде я държат !-извика преди да побегне към вратата

𝐵𝓁𝑒𝑒𝒹𝒾𝓃𝑔 𝓈𝑜𝓊𝓁𝓈 🥀Where stories live. Discover now