Останах да нощуват в банята върху студените плочките, но не успях да мигна.На някои места имах червени петна от прекаленото много триене.
Опитах се да изтрия всяка негова целувка и докосване.Вече не чувствах това тяло като мое, беше ме гнус от самата мен, исках да забравя, исках да се окаже кошмар.Открехнах вратата и видях голото му тяло на леглото.Спеше като пън по корем.Роклята ми все още не бе изсъхнала.Не можех да изляза в това състояние.Изглеждах ужасно, беше ме срам приятелите ми да ме видят в този ми вид.Ами ако разберат ?Не, никой не трябва да разбира.Ще отида до вкъщи да си взема дрехи. Дано Йоланда и Дебора да не са там.
Телефонът ми бе захвърлен на земята до леглото.Пристъпих внимателно, за да не го събудя.Ще
остана няколко дни при Аника.Имам нужда от почивка, за да помисля какво да правя с живота си.Наведох се да го взема и след това отидох до прозореца.Имах няколко пропуснати от Блеър.Натиснах върху името и затраках с палци по клавиатурата, за да и напиша съобщение.Първо и се извиних, че снощи съм я разкарала напразно, а след това и обясних за ситуацията с Леон.Тъкмо щяхме да се разберем къде да се видим и той се събуди.
-Пак ли си пишеш с онзи щраус ?-измрънка
Не му отговорих, защото нямах никакво желание да говоря с него.
Ще го игнорирам и ще се правя, че е невидим.С какви очи продължава да ми държи сметка ?Така като го гледам изобщо няма намерение да ми се извини.Мобилният в ръцете ми извибрира продължително и погледнах към екрана.Блеър ми звънеше, натиснах зелената слушалка и вдигнах устройството близо до ухото си.
-Добро утро Сюзън, след като приключиш в библиотеката да излезем на кафе ?
-Би било страхотно.-отвърнах и чух как леглото изкърцва.
-Супер, аз сега тръгвам на лекции.
Ще свърша след 12:00, пиши ми като приключиш.-Окей.-въздъхнах и усетих ръката му върху своята.
Изтръгна ми телефона и първо погледна към екрана и след това го допря до ухото си.
-Блеър случайно да имаш някакво мозъчно разтройство ?Амнезия например ?Как може да ме лъжеш ?Да лъжеш собственият си брат заедно със съпругата му ?Ти побърка ли се ?Помагаш и да се среща с друг мъж тайно от мен.Ще викам да, защото с действията си ми показваш, че си против мен.-млъкна за кратко, чакайки и отсрещната страна да се изкаже.-Той се беше пропил от всякъде, ако аз не го бях довършил, алкохола щеше.Не разбирам това какво общо има в случая.Най-добре гледай себе си и твоите проблеми.Не си ври носът, където не трябва.