פרק 5- דג זהב

353 52 132
                                    


היומיים הראשונים עברו יחסית בסדר נראה לי, ג'יזל היתה שקטנה ועסקה בעיקר בצרכים שלי וברקמות.

אמאייה ואני שוחחנו, החלפנו רשמים מהנוף, בעצירות רצנו על הדשא וצחקנו כשנפלתי בגלל רגלי המגושמת,

בלילה השלישי למסענו התעוררתי כשהעגלות נעצרו.

"מה קרה?" שאלתי את אמאיה בדאגה, היא הביטה בג'יזל ושתיהן נראו מבוהלות, מבט חדש על פניה של ג'יזל. "מה קרה?" שאלתי שוב.

"אני חושבת שהם רק עוצרים לחניית לילה נסיכתי, בוודאי יקימו את האוהל שלך ויקראו לנו החוצה" ג'יזל אמרה ברשמיות, חוזרת למבט הקר.

"יש שקט בחוץ, זה לא נשמע שעוצרים לחנייה" התעקשתי, מתרוממת ממושבי.

"נסיכתי, עצרי!" אמאיה אמרה בבהלה אך הייתי כבר בחוץ.

א- אלוהים אדירים. חצי עיגול של גברים, מעל גיל עשרים לפי מראם. עמד סביבי, מכתר את חלקה הימני של הכרכרה שלי.

"תראו תראו תראו, מה יש לנו כאן, דג זהב" מישהו בעל שיניים צהובות אמר בחיוך חיוור, בלעתי את רוקי באימה

"אולי יותר בכיוון נסיכת הנילוס" איש אחר.

"אחרי הכל... נסיכה זו נסיכה, והיא יכולה להיות גם דג זהב בבגדים שהיא לובשת" אמר קול אחר, צורם.

"אמאייה..." אמרתי בפחד, סרקתי את האזור סביבי, הכרכרות נעלמו, אנחנו הכרכרה היחידה בשטח.

דיוס מייו.. מה קרה כשישנתי?!

"את נראית אבודה נסיכה, יש דרך בה אוכל לעזור לך?" איש זקן ללא שיניים שאל בחיוך רחב וחלול, כולם אחריו צחקו.

"את לא תעשי לנו בעיות, הרי את לא רוצה שנפגע בחברותייך הענוגות" מישהו מאחוריי אמר והוציא מהכרכרה את אמאייה וג'יזל שבעטו לכל עבר, ג'יזל נראתה רושפת אש, מוכנה לכלות כל דבר שהורס לה את התסרוקת.

"טיפשים! חבורת גלמים שכמותכם! אנחנו על הגבול של צרפת! אם הם ימצאו אתכם אתם תענשו בחומרה, הרי נסיכת צרפת היא חברתה הטובה של הנסיכה. אני מציעה לכם לא להתעסק איתה!" ג'יזל נהמה בזעם טהור.

"ואת חושבת שזה משנה לנו?" מישהו צחק, אלוהים.. אני אפילו לא מצליחה להבדיל בין הפרצופים המפחידים. "אם הם יעזו להקרב אלינו הנסיכה תהייה הראשונה שתענש מזה, עד שיגיעו אלינו תהיו גל עצמות של הכלבים שלנו!" אמר איש אחד בזעם רב, הוא נראה כאילו הוא המנהיג שלהם.

"אתה לא תפגע בי" אמרתי בשקט. כולם השתתקו לרגע ואז פרצו בצחוק רם.

"ואת חושבת שבגלל שאת נסיכה מפונפנת אז אני צריך להוריד את הכובע שלי בפנייך כשתצווי עלי משהו?" הוא שואל בכעס.

שתקתי. "אתה נראה אדם חכם, אין לך סיבה לפגוע באדם שלא עשה לך כלום.. אתה כועס על מישהו, אתה לא אדם רע-"

אני אמרתי לא!✔︎Where stories live. Discover now