נ.מ איזבל
התנתקתי בזהירות מכריסטיאן והצמדתי את פני לחזהו החמים, לא מסוגלת לראות את פרצופו המאשים.
"איזבל.." קולו מרטיט את שפתיי ועיניי נעצמות בכאב, ידיי מאגרפות את חולצתו. אלוהים אדירים.
"אני לא רציתי כריסטיאן" ייבבתי, קולי נשנק. "אני אוהבת אותך, אני אוהבת אותך כל כך" בכיתי. אעשה הכל כדי שיסלח לי. הכל.
כריסטיאן ליטף את שערי ברכות והניח לכמה רגעים את שפתיו על שלי. "אני יודע" הוא אמר בחיוכו המושלם.
הרמתי את עיניי בהפתעה. "אתה יודע?.." שאלתי בהלם.
כריסטיאן נישק את מצחי לקח את ידי והוביל אותי לחלק נסתר אחרי הנחל. "לאן הולכים?" שאלתי בשקט ואז עיניי התרחבו בהפתעה.
מרחבי דשא ארוכים נגלו לעיניי, ואיפה שהוא באמצע כל היופי הזה הייתה שמיכת פיקניק רחבה ומלאת כל טוב. "מה זה?" שאלתי בשוק.
כריסטיאן חייך. "הנסיכה שלי רוצה קצת שקט... הנה אנחנו"
"איפה אנחנו?" לא הבנתי.
כריסטיאן הושיב אותי על השמיכה. "אנחנו בשום מקום" הוא אמר וחייך.
צחקקתי והקרח הפשיר, לא עוד הבחורה שהודפת את אהובה ברשעות, לא עוד הבחור השבור והכועס, לא נסיך או נסיכה. רק... אנחנו.
ישבנו במשך כמה שעות, כריסטיאן הדליק מדורה והנחתי את ראשי על שקע כתפו.
"חכי רק רגע" כריסטיאן אמר והתרומם, מותיר אותי לבד בחושך, פחד אימתני הגיע לליבי.
"הי, את בסדר?" כריסטיאן חזר כשיש על גבו משהו. הנהנתי בשקט.
הנהנתי במהירות וכריסטיאן התיישב שוב לצידי רק שכלי עם מיתרים אחוז בידיו. "גיטרה" הוא הסביר. "בת הדודה של הכינור" ההוא אמר וצחקתי על הדימוי. לא צחקתי כשהוא החל לפרוט עלייה.
"מתוקה, האהבה הזו- לא אתן לה למות לעולם." הוא אומר וממשיך לפרוט על המיתרים במיומנות. "הם רוצים לפגוע בנו? נראה אותם מנסים... אני כמו מגנט, נמשך אחרייך ומאבד שליטה" הוא אמר והרים אליי חיוך. "אני אגרום לזה להישאר לנצח אל תגידי שזה בלתי אפשרי" זה לא. כריסטיאן תפס בידי ואניח אותה על אזור ליבו, ממשיך לפרוט. "כי אוהב אותך לנצח, אני אוהב אותך לנצח" הוא אומר וגופי רוטט, "תמיד אוהב אותך ולנצח, אני אוהב אותך לנצח" הוא אומר ודמעות זולגות על לחיי במהירות וללא מעצורים. כריסטיאן מוריד את הגיטרה ומחבק אותי באהבה ובמסירות. "אני רציני איזבל" הוא לוחש לעורפי.
ייבבתי. "בבקשה.. קח אותו ממני" בכיתי בכאב, את כל הכאב שטפתי החוצה.
כריסטיאן ליטף את פניי בשקט. "החתונה עוד יומיים" הוא אומר והמדורה מטילה צל עצוב על פניו, כל המקום חשוך לגמרי ורק שנינו על הרקע
YOU ARE READING
אני אמרתי לא!✔︎
Romance"איזבל- קומי מהשולחן, את לא ראויה לשמוע אותנו מדברים" "כן" "איזבל- החליפי את השמלה, היא אינה הולמת אותך" "כן" "איזבל- תפסיקי להיות זועפת" "כן" "לכי, חיזרי, עצרי, חייכתי ,לבשי, הוציאי-" "כן, כן!, כן!, כן!, כן!" אמרתי. זהו! אני מפסיקה בזה הרגע!, לא...