{#Oddinary collection 3}

124 13 0
                                    

Doll doctor🦋Seungjin



Чанга яригч "Яаралтай тусламжийн Ким Синмин эмч таныг яаралтай түргэн тусламжийн хэсэгт ирнэ үү гэж хүсэж байна. Дахин хэлье. Яаралтай тусламжийн Ким Синмин эмч таныг яаралтай түргэн тусламжийн тасагт ирнэ үү гэж хүсэж байна"

Энэ бол амралтын өрөөндөө ирээд 10 минут ч болоогүй Синминд ирэх аюулын дохио. Тэрээр энэ дохиог хүлээн аван чагнуураа саяхан тавьсан ширээн дээрээсээ шүүрсээр яаран гарах аж.

"Юу болсон бэ?"

"Ким эмчээ энд яаралтай хагалгаанд орох хэрэгтэй зүрхнээсээ доош дөрвөн хуруу орчим зайнд буудуулсан хүн ирээд байна"

"Юу гэнээ? Юугаа хийгээд байгаа юм замаас холд!"

гэсээр замыг нь хаан зогсох хоёр залууг холдуулах гэсэн ч замаас нь холдохгүй байх үед Синмин улам л уурлах аж.

"Бид илүү чадварлаг эмч хүсэж байна!"

"Уучлаарай гэж хэлэхэд энэ эмнэлэгийн ерөнхий эмч нь би тул замаас холдон уу? Надаас чадварлаг эмч байхгүй гэж айж байна"

"Хэрвээ манай босс үхэх юм бол энэ эмнэлэг чинь сүйрэх болно гэж мэдээрэй!"

"Ойлгосон болохоор холд гэж байна"

"Бид чамд итгэж болно биз?!"

"Би яагаад чадварлаг мэс заслын эмч гэдгээ чамд дээр харуулаад өгөх үү?!  Алив та нар юу хийцгээгээд байгаа юм түүнийг хагалгааны өрөө рүү аваад яваач"

Ингэж хэлчихээд Синмин ч хамар дээр нь тогтох шилээ нэг дээшлүүлж аваад түрүүхэн өөрийг нь заналхийлсэн нөхөр лүү хялам хийчихээд өвчтөнийг зөөсөн хагалгааны өрөөг зүглэх нь тэр.

"Синмин эмчээ та чадна гэж бодож байна уу? Тэр бараг л амьгүй болж байна"

"Амаа тат! Тэр үхвэл гадаа байгаа залуусд бид алуулах болно!!!"

Арван зургаан цаг үргэлжилсэн хагалгаа арай гэж дуусаж бараг л 48 цаг унтаж чадаагүй Синмин хагалгааны өрөөнөөс хөлөө чирэх аятай гарч ирэх нь тэр.

"Өвчтөн яг одоо энгийн сэхээн амьдруулах тасаг руу шилжиж байгаа тул санаа зовох хэрэггүй. Хагалгааг амжилттай давсан. Одоо унтуулга нь гарчихвал болно. Эмнэлгээс 3 сарын хугацаанд гарч болохгүй!"

"Ойлголоо"

Синминийг ганц чанга дуугарахад л айдаг болсон мафийн залуус бүгд нэгэн зэрэг дуугаран 90 градус бөхийж өгөх аж.

ONESHOTS Where stories live. Discover now