@ozlem_okatan

211 8 6
                                    

ozlem_okatan teşekkür ederim (:

1- İlk başta bize kendinden bahseder misin?

tabi, Öncelikle ismimi söyleyerek başlayım çünkü ilk kullanıcı adım onur_rr idi bu yüzden çoğu kitlem beni erkek ve adım onur diye bildiler .Gerçek adım Özlem, memleketim Kırıkkale çocuk gelişimi mezunuyum. Altı kardeşim var 3 abim 3 te erkek kardeşim. Kısaca böyle canım.

2- Yazmaya nasıl ve hangi olayla başladın?

Yazmaya demeyelim de akılda hayal etmeye kurgulamaya çok erken başladım ama lise zamanında yazmaya kağıt ile buluşması o zaman oldu. Komedi üzerine skeçler yazdım ve hepsinde de rol alarak oynadım, bunların bir kaçı öğretmenlerimize sonra okul önünde sergilendi en sonda anneler gününde büyük bir kitleye sunuldu. Sonra devamı içinde güzel bir tepki ile karşılaşsam da bazı sebeplerden ötürü yazmak istemedim. Yazmayı aslında hiç sevmem ama telefonda yazmak hoşuma gitmeye başladı sonra artık kurgularımı bu şekilde yazabilirim dedim. Zaten Wattpad'i kullanan dostum vardı onun sayesinde biliyordum bu şekilde 2020 ocak ayında bir kurgu yazayım çıkarım dedim sonra.. Çıkamadım Allah razı olsun okur canlarım ile güzel bir bağımız oluştu.

3- Wattped de yazmak sana ne kazandırdı?

Bu soru aslında tek kelimede ben iki kelime ile cevap vermek isterim. Aile ve Dostluk net. Zaten gerçek bir aile derin dostluğun basamaklarından biridir.

4- Peki ailen de hep benim destekçimdi diyebileceğin bir kimse var mı?

Tabi ki var. En büyük yengem ilk destekçim oldu. Sonra en küçük yengem de aynı şekilde o bütün kurgularımı baştan sona bilir ilk ona anlatıyorum kurgu hakkında ki her şeyi, instagram hesabımım ile de o ilgilenir. Ortanca yengemin de başını az darlamadım desem yalan olmaz. Kısacası yengelerim destekçim. Annem ve babam biraz soğuk baksalar da bir şey demiyorlar

5- Kötü yorumlar sende nasıl bir süreç yaratıyor?

İlk üzülüyorum beni geliştirecek olan yorumları alıyorum tabi ki. sonra yazmaya olan sevdam daha ağır basıyor hepsini unutuyorum aslında. Ben buraya yazmaya başladığımda bir kitleyi alarak başlamadım şuanda öyleyim. Kendim için yazıyorum, sevdiğim için devam ediyorum bu yolda güzel insanlara denk gelmekle ilgileniyorum kötü olanlar kapsam dışı diyebilirim.

6- Yazmak sana ne ifade ediyor? Yazarken huzur buluyorum diye bilirmisin?

Evet huzur buluyorum diyebilirim yazarken mutluyum

7- En başka olan kurgun hangisi?

Hiçbiri, hepsi ayrı hepsi özel bende. Kara Ağanın kitlesi fazla ve bu platformda töre kitaplarına bir tepki olarak yazmaya çalıştığım bir kurgu. Ama tüm kurgularım evladım gibi hepsinde ayrı duygu ve ayrı deneyim yaşadım.

8- İdolüm oldu dediğin bir yazar var mı?

Yok. Herkes yolunda başarılı ve başarıları da devam etsin, sevdiğim yazarlar ve kurgular var ama onları örnek alarak hayal dünyamı kısıtlamak istemiyorum. Ama Necip Fazıl ve Namık Kemal e Nazım hikmet hayranıyım o ayrı mevzu

9- Bizim bilip bilmediğimiz toplam kaç kurgun var?

Hemen bakayım bir dakika. 135 taslak var yayınladıkları dahil değil. Birde kafamda ki bir kaç kurguyu daha taslaklamadım bile çünkü artık bitire bitire gitmek istiyorum. Çok hayalperestim bir söz, bir resim, bana yeni kurgunun anahtarını veriyor. Hatta kurgular rüyama kadar giriyor. Rüyada gördüklerimi yazdığım iki kurgum var biri KAN BİR GÜN AİT OLDUĞU TOPRAKLARA DÖNERSE var bu yayında diğeri SENCE SERÇE o taslakta yayınlanacağı günü bekliyor. Biraz ara verdim yazmaya yoksa 135 taslak emin olabilirsiniz 1 bin geçebilirdi.

10- Son olarak gelecekte kendini nerede ve nasıl görmek istersin diye sorsam?

Mutlu ve huzurlu olmak isterim gelecekte nerede olursam olayım bu ikili hep yanımda olsun. ve teşekkür ederim soruların için

Umarım her istediğin en güzel ve en kusursuz haliyle senin olur(: Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim ❤️

Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için bende teşekkür ederim güzel sorularınız için.

Rica ederim(:

ozlem_okatan yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz.

Bol bol yorum ve oy istiyorum.

YAZAR KÖŞESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin