@delihtnmm

300 7 2
                                    

delihtnmm teşekkür ederim (:

1- delihtnmm kimdir?

27 yaşında, tutkulu, sevecen ve kitaplarındaki kadın karakterler kadar deli bir kadın...

2- Bu deli kadın ne zaman ve nasıl yazmaya başladı?(:

2019 da karantina öncesinde yazmaya başladım. Aslında bir kitap yazmak yerine okumak beni daha mutlu ediyor. İyi bir okuyucuyumdur. Bir şeyler karalamaya başladım ve okuyucular devamını istedi. Birkaç ay sonra karantina oldu ve kitabım daha çok rağbet gördü. Benim yazarlık serüvenim spontane gelişti yani...

3- Peki bu işte hep benimleydi dediğin biri oldumu?

Evet oldu. İlk yazdığım zaman kimseye söylemedim. Sadece en yakın dostum ve sırdaşım vardı. Kendi kız kardeşim. Hep yanımdaydı...

4- İyi yada kötü yorumların sende bıraktığı etki nedir?

İyi yorumları okuduğum zaman motive oluyorum. Ben mizah katagorisinde yazıyorum. Amacım insanların yüzlerinde bir tebessüm bırakmak. Amacıma ulaşınca mutluluğum tarifsiz oluyor ve hemen yeni bölümler yazıyorum. Kötü yorumlar beni çok üzüyor. Sonuçta bir emek veriyoruz. Yaptığımız işler mükemmel değil ama emek veriyoruz. Eleştiri yapılınca dikkate alıyorum ama kötü yorumlarda çok üzülüyorum tabi

5- Yazarken dikkat etiğin unsurlar nelerdir?

Aslında Türkan Şoray kurallarım yok :) Benim okurken de yazarken de en nefret ettiğim şey tecavüzü meşrulaştırmak. Bunu asla normal görmüyorum ve bu tür aşk hikayelerini tavsiye etmem asla.

6- Toplam kaç kurgun var diye sorsam?

7 yayınlanmış hikayem, toplamda 21 kurgum var.

7- İdolüm dediğin bir yazar var mı?

Okuduğum yazarlar var ama idolüm dediğim bir yazar yok

8- Peki yazarken zorlandığın bir sahne oldu mu?

MECBUR EVLENECEĞİZ ARTIK kitabımın final sahnesinde boşandığı eşinin babaannesine yıllarca baktı ve oğlu kaçırıldığı için vuruldu. Gamze'nin rahmini almak zorunda kaldılar ve en büyük düşmanı babaanne oldu. Ona kadın değilsin demişti. O sahnelerde ben de ağlamıştım...

9- İlk başta demiştin kadın karakterlerin deli dolu halleri beni yansıtıyor diye ama bir kere daha sormak isterim. Seni tamamen yansıtan karakter hangisi?

Hepsinden bir parçayım ama hiçbiri değilim...

10- Son olarak gelecekte kitaplarını nerede ve nasıl görmek istiyorsun?

En az bir kitabıma film çekmek istiyorum. Sanırım kitaplarımla alakalı en büyük hayalinin bu...

Umarım istediğin her şey gönlünce senin olur. Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim ❤️

İlginiz ve alakanız için ben teşekkür ederim.

Rica ederim❤️

delihtnmm yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

delihtnmm yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz.

Bol bol yorum ve oy istiyorum (:

YAZAR KÖŞESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin