@buklelisatirlar

342 10 0
                                    

Buklelisatirlar teşekkür ederim (:

1- Buklelisatirlar kimdir

Adım Kübranur Aslan soyadım değişmeden önce Kanma'ydı çoğu kişi de o şekilde biliyor zaten. Yarı Azeri yarı kürt bir kökene sahibim 14 yaşından beri de kitap yazıyorum. Şuan evliyim 22 yaşındayım. Evlenmeden önce Kocaeli de yaşıyordum şuan Kars da yaşamaktayım.

2- 14 yaşından beridir yazıyorum dedin. Seni yazmaya teşvik eden olay neydi anlatır mısın?

14 yaşında hem benden bir yaş büyük olan kuzenimi hemde babaannemi kaybettim. Okulda da pek çalışkan değildim ve açıkçası çok içime kapanıktım. Kitap yazmak benim için dış dünyadan kaçma yoluydu. Başka dünyalar ve başka insanlar olmak hoşuma gidiyordu bana iyi geliyordu. Bu yüzden okulu bırakıp okumaya açıktan devam etmiştim.

Başın sağ olsun):

3- Yazarken örnek aldığın bir yazar var mı?

Teşekkür ederim. Ilk zamanlar Eylül abla vardı bu aralar o da benim gibi pek bölüm atmıyor ama olsun (: Eylül Karmaşık çok bilindik bi yazar değildi o zamanlar ama benim için hem çok iyi bir abla hemde çok iyi bir örnekti. Gerek karakter çeşitliliği gerekse o aşkı tutkuyu yansıtması benim için hala mükemmel bir yazar. Ama şuan burada çok nadir kitap okuyorum ve şuan örnek aldığım bir insan yok

4- Kısa hikayeler yazıyorsun bu hikayelerini bir kitap haline getirme gibi bir düşüncen var mı?

Böyle bir teklif alırsam neden olmasın. Ama hepsi bir kitap halinde bu sitedeyken beklediğim ilgiyi pek göremiyor. Ayrı ayrı paylaştığımda sanırım okuyucular kapaklardan etkileniyor ve daha çabuk fark ediyorlar.

5- Kedi serisi 1 çoğu kişinin beğendiği ve senin en ilgi görmüş kısa hikayelerinden biri. Sence başlarında bu kitabın yardımı var mı?

En çok patlayan ve ilgi gören kitabım oydu evet hata kitabı dreame şirketine sattığım için de aşırı pişmanım ama yapacak bir şey yok Artık. O kitabın açıkçası bu kadar patlayacağını hiç düşünmemiştim. Kitabı sadece kendi kedimle dalga geçmek için yazmıştım ama sonra kedimi kaybedince anlamı hem okuyucular hemde benim için çok fazla oldu. Kitabı yayınlamadan önce de iyi bir kitlem vardı o zaman da asker konulu kitaplar yazıyordum şuan yayında değiller. O kitaplar sayesinde arttı Kıskanç Kedim bende benim yüzüm gibi bir şey oldu çoğu okuyucu o kitaptan tanıyor beni.

6- Yazarken olmasa olmaz dediğin üç şey nedir?

Iyi bir kurgu gelmesini sağlayan rüyalarım, müzik ve kesinlikle sessizlik.

7- Eğer bir mahsuru yoksa neden yazmaya ara verdiğini sorabilir miyim?

Önce ameliyat oldum bu yüzden baya ağrılarım oluştu ve bir süre bilgisayardan uzak kaldım. Şuanda da hamileyim ve ilk aylar olduğu için aşırı mide bulantısı ve halsizlik var bu yüzden pek yazamıyorum. En başta ara vermemin sebebiyse hiç tanımadığım bir şehre adapte olmakta biraz zorlandım ve kitaplardan uzaklaştım.

Ve birde önceden yazmak bana bende eksik olan aşkı tattırıyordu. Şuan aşkı yaşadığım için sanırım eskisi kadar yazamıyorum

Geçmiş olsun, ve umarım bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın.

8- Sana yapılan kötü yorumlar sende nasıl bir süreç yaratıyor?

Teşekkür ederim balım amin inşallah. Kötü yorum çoğu yazara göre çok az aldım ama pek ciddiye almıyorum her insan yazdığımı beğenecek diye bir şey yok. Ama bazı mantıklı insanlar var ki öyle yorum yapıyor ve eleştiriyorlar ki yazdığım kitaptan soğuyup kitabı sildiğim bile olmuştu.

9- Anlıyorum, peki ruh halini yazdığın eserlere yansıtıyor musun?

Çoğu yazdığım karakterde ruh halim mevcut o an üzgünsem üzgün bir sahne oluyor mutluysam mutlu bazen ben bile bilgisayarın başına geçince bölümün ne olacağını bilmiyorum. Kendiliğinden gelişiyor.

10- Son olarak kitaplarını bastırmak istediğini biliyoruz. Sence gelecekte bu hayalin mümkün olacak mı? Kendini nerede görüyorsun?

Aslında yazmak da en başından beri bir hayal değil mi? Sonuçta yazmayı hayal ettiren ve yazdıran rabbim bir gün kitap oluşunu da gösterir inşallah. Ama şuan basılmaya değer bir kitabım olduğunu düşünmüyorum. Daha ince düşünülmüş bir kitap yazabilirsem neden olmasın. Ileride nasılsın basılsın ya da basılmasın kendimi mutlu görmek istiyorum. (:

Umarım hayalin en güzel şekilde gerçekleşir. Kitapların en iyi yerlerde duyulur(:

Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim❤️

Hayırlısı kuzum asıl benimle iletişime geçip bu güzel sohbete vesile olduğun için ben çok teşekkür ederim ❤

Hayırlısı kuzum asıl benimle iletişime geçip bu güzel sohbete vesile olduğun için ben çok teşekkür ederim ❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buklelisatirlar yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buklelisatirlar yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz.

Bol bol yorum ve oy istiyorum.

YAZAR KÖŞESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin