Esmerimsi_yzr teşekkür ederim (:
1- Esmerimsi_yzr kimdir?
Güzel soru? :) 30 yaşında, yurt dışında yaşayan birisiyim. Kitap okuyamayı seven birisiyim
2- Ne zaman ve nasıl bir olayla yazmaya başladın?
Instagramda soru cevap kısmında sık karşılaştığım sorulardan bir tanesi. YouTube kanalında vaktim oldukça sesli kitap dinliyordum. Maral Atmaca'nın Ötenazi okuluna denk geldim. Sonrasında, videonun sonunda yazarın diğer kitaplarını wadpatt 'ta ulaşabileceğimizi söylemişti. Wadpatt'tı indirdikten sonra başta nasıl okuyacağımı anlamadım, programı telefondan sildim. Aradan bir ay geçtikten sonra, tekrar indirip şansımı denedim. Yine bir şey anlamadım ve tekrar sildim:) Aradan çok geçmeden üçüncü kez indirerek uğraşa uğraşa sonunda wadpatt'tan kitap okumaya başladım. Bir yıl boyunca wadpatt'tan sürekli kitap okudum. Çok iyi yazanlarda gördüm, çok beter yazanlarda. Neden yazmayım ben de dedim. Nasıl bir olayla başladığımı açıklarım; Burda yaşadığım gerçek bir olaydan yola çıkıp, sonrasında kendi hayal gücümü birleştirerek yazmaya karar verdim. Böylelikle başlamış oldum.
3- Peki burada yazmak sana ne kazandırdı?
Diğer yazarların verdiği cevap gibi çok şey kazandırdı. Artı Türkçemi geliştirdim :) Okuyucularla aramda güzel bir bağ oluştu diyebilirim. Wadpatt tanımadığım kişilerin yeri gelince sıkıntılarını dinleyerek biraz bakış açım değişti. :)
4- İyi yada kötü yorumların sende bıraktığı etki nedir diye sorsam?
İyi yorumlar aldığım zaman, kitabı yazma isteğimi arttırıyor. Kitaba kötü yorumlar aldığım zamanlar da oldu. Ve çoğu kişiye engeli bastım.
5- Yazarken dikkat etiğin unsurlar nelerdir?
Yazarken kendi düşüncelerimi sınırlayıp yazıyorum. Çünkü kelimelerim bazen açıklığa kaçabiliyor.
6- Bu işte hep benimleydi diyebileceğin biri var mı?
Bu işte hep benimledi diyebileceğim kimse olmadı. Sadece yorumlarıyla bana destek olan bir kaç okuyucularım vardı. Yorumlarıyla kimi takibe aldıysam yorum yapmayı bıraktı, ve takipten çıkınca onlarında takipten çıktığını gördüm. Önceden kafama takılırdı şimdiyse hiç. Bana yorumlarıyla destek veren okuyuculara teşekkür ediyorum.
7- En başka olan kurgun hangisi? Neden?
Tabiki Saplantılı kitabım. Nedeni; gerçek olaydan çıkıp kendi hayal ürünümle birleştirmiş olmam
8- İdolüm dediğin bir yazar var mı?
İdolüm demeyelimde çok severek kitaplarını okuduğum yazar Maral Atmaca'dır
9- Yazarken nasıl bir ortam gerekir sana?
Sessiz sakin ortam gerekiyor. En sakin ortamı yatmadan önce buluyorum. Ne yazarsam bu vakitlerde yazıyorum, sonrasında telefon elimde uyuyup kalıyorum:))
10- Son olarak gelecekte kendini nerede ve nasıl görmek istersin diye sorsam?
Gelecekte yine kendimi wadpatt'a görmek isterdim:) Gizemli yazar olarak kalmak...
Umarım istediğin her şey gönlünce senin olur. Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim ❤️
Ben teşekkür ederim. Yazar köşesinde yer verdiğin için
Rica ederim ❤️❤️
Esmerimsi_yzr yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz.
Bol bol yorum ve oy istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZAR KÖŞESİ
Historia CortaWattped üzerinde yazan yazarların bilinmeyenlerini soruyoruz... Hadi sende gel en sevdiğin kitabın yazarı hakkında bilmediğin şeyler öğren.