@LaviniaSjajsjjsj

933 24 3
                                    

LaviniaSjajsjjsj teşekkür ederim(:

1- Sevgili lavinia kimdir?

Gerçek adım Güneş,21 yaşıma gireceğim. Türkiyede yaşamıyorum,daha doğrusu kardeş ülkeden,yani Azerbaycandanım. Yarı Türk yan Azerbaycanlıyım.

2- Ne zaman ve nasıl bir olayla yazmaya başladın?

Aslında yazmayı oldum olası seviyordum fakat bu platformda yazma kararını yaklaşık bir yıl önce aldım.Başlarda yabancı olduğum için fazlasıyla zorlanıyor ve oldukça fazla hatalar yapıyordum,ama şimdi eskisine göre daha iyi duygu aktarımı yapabiliyorum.

3- Ne tür kurgular yazmaktan keyif alırsın?

Aslında mahalle konulu hikayeleri hep daha fazla sevmişimdir. Ahenk adlı kitabım mahhale kurgusu ve oldukça ilgi çeken bir kitap.Diğer kitaplarım da final yaptıktan sonra mahalle konulu yeni kitaplar yazmayı düşünüyorum.

4- İlham perin var mi?

Hayır ilham perim yok Genellikle huzurlu ve mutlu olduğum zamanlarda yazmayı çok seviyorum.

5- Wattpedi ne zaman keşfettin?

Yaklaşık üç yıl önce bir arkadaşımın tavsiyesi ile keşfettim aslında İlk başlarda Sıkıcı geliyordu,fakat zaman geçtikçe çok güzel yazarlar keşfettim ve watty'den ayrılamaz hale geldim.

6- Kitaplarını bastırmak istiyormusun?

Kitap yazmak benim için sadece bir hobiden ibaret.Yani bastırmak gibi bir düşüncem şimdiye kadar hiç olmadı,gelecekte belki isterim ama şu an için öyle bir düşüncem yok.

7- Kimsenin bilmediği kurguların var mı?

Evet birkaç bölüm yazdığım iki kurgum var ama henüz yayınlamayı düşünmüyorum. Şu an yayınlandığım kitaplar final olunca belki yayınlarım)

8- Yazarken belirli bir kaynaktan yardım aldığın oldu mu?

Yardım almak değil de bazı sevdiğim yazarlardan örnek alarak bazı sahneleri daha duygulu ve daha iyi aktardığım oldu,bunun dışında günlük hayatta yazdıklarımı pek paylaşmayı sevmiyorum. Hatta şunu diyebilirim ki birkaç kişi dışında kimse kitap yazdığımı bile bilmiyor.

9- Senin de kendi çapında bir kitlen ve seni hem Seven hemde sevmeyen bir çok kişi var. Sorum bu yönde. Senden nefret eden okuyucuların sana nasıl bir duygu bahsediyor?

lyi yorumlar yapanlar kadar kötü yorum yapanlar da var elbette fakat eleştiriye açık biri olduğum için normal olarak kabul ediyor ve adı üstünde eleştiri deyip geçiyorum.Lakin şahsıma yönelik olarak yapılan kötü yorumlara üzülmediğimi söylersem yalan olur.Bazen öyle yorumlar yapıyorlar ki istem dışı yazma isteğim gidiyor,ama sırf birkaç kötü yorum için onca güzel kalpli okurlarımı da üzemem.

10- Geldik son sorumuza. Gelecek hakkında planladığın bir yazarlık var mı? Varsa da kendini tam olarak nerede görmek istiyorsun?

Yazar olmak gibi bir isteğim yok,fakat yine de şimdi yazdığım kitapların yüzlerce,hatta milyonlarca insan tarafından okunması,beğenilmesi ve yorumlanmasını çok istiyorum. Şu an üniversite öğrencisiyim ve gelecekte de kendi mesleğimi yapmak istiyorum.

Umarım her şey dilediğince olur. Kitapların milyonlar okunuyor şimdi bile ve daha da yükseleceğine inancım büyük.

 Kitapların milyonlar okunuyor şimdi bile ve daha da yükseleceğine inancım büyük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


LaviniaSjajsjjsj yazarımıza soru sorabilirsiniz...

Bol bol yorum ve oy istiyorum.

YAZAR KÖŞESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin