Merhabaaaa 👋
Saren'in yeni bölümüyle geldim. Sınav haftamda olduğum için bölümü haftalık rutinle atamıyorum ama elimden geldiğince hızlı atmaya çalışıyorum.
Bu bölüm diğer bölümlere nazaran bir tık uzun. Çünkü dediğim gibi sınav haftamdayım ve yazılarımı istediğim verimlilikte yazamıyorum. 🥺
Neyse keyifler nasıl ve hikayemi umarım beğenerek ilerletiyorsunuzdur.🤭🌸
Duyuru, kesitler ve gelecek bölümle alakalı kesitlerden haberdar olmak için sosyal medya hesabımı takip edebilirsiniz.💁🏻♀️
İnstagram: _0nsraa_
Tiktok: 0nsraa_
Hadi bölüme geçelim ve geçmeden oylamayı unutmayın.🥰
Bölümün iki yerinde özellikle okurken dinlemenizi tavsiye ettiğim şarkılar;
-Spice, Sean Paul, Shaggy-Go Down Deh-
-Nil Karaibrahimgil-Benden Sana-
Keyifli Okumalar...🖤
✨
Bugün günlerden Cuma'ydı ve ben Cuma'lardan nefret edeceğimi bilemeden sıktım Kayra'nın elini. Bir merhabaya kaç harf sığmıştı sayamayacak adar dumur olmuştum ama her harfine paragraflar sığdıracak kadar da dolup taşmıştım.
Elim Kayra'nın eliyle buluştuğunda gözlerimi kısarak cevabını bildiğim o soru döküldü dilimden. "Sizi tanıyor muyum?" dedim yalancı bir şaşkınlıkla. Yüzünde tavrımda ki sahtelikten emin gülüşle "Bilmem ama sanmam da," dedi. Elimi ellerinden çektiğimde içimde beliren tuhaf hissin kendine bir dil uydurduğunu ve o dilin bana henüz anlamadığım bir üslupta bana bir şeyler fısıldadığını duymuştum. Ne zamana yeni bir dil öğrenirdim ya da öğrendiğim dilin ülkesindeki her insanla nasıl bir yola çekilirdim bilinmezdi.
Hayatımda tek umutla tanışmıştım. O da nefes alıyordu. Gerisi histen ibaretti ve ben hislerimden vazgeçeli çok olmuştu. Beklenti içine girmek, içinde olduğun şeyin zamanı gelmesini sabırla beklemek umutsa eğer, benim için sıradan bir eylemdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAREN
Teen Fiction"Bizler renkli kapılar ardında kendini bulmaya çalışan dört kişiydik. Bir evimiz yoktu ve her şey bize uzatılan anahtarın araladığı yeni dünya ile başladı. Şimdiye kadar herkesin birbirini dinleyip ama anlamadığı evlerden sıyrılmıştık. Samimiyetin b...