Herkese merhabaaaa👋
Bölüme geçmeden önce emeğimi taçlandırmak adına yıldıza basarsanız çok sevinirim. 🧡
Keyifli okumalar...🖤
🎼
------Bağzıları-Zaten Kırılmış Bir Kızsın------
-------Çağan Şengül-Canım Yanıyor------
✨
Bulduğumuz küçük boş bir deponun tavanı boydan boya ayna ile kaplıydı. Dakikalardır içinde olduğumuz manzarayı seyrederken taş kesilmiştim. Bu ancak aklını kaçırmış derecede sapkın bir zihne ait olabilirdi ve kendini tanrı ilan eden o zihin tarafından ben, buradakilerin Azrail'i seçilmiştim.
Kolum hareketsizlikten uyuşmuştu ve santim dahi oynatamıyordum. Diğerlerine baktığımda kimse kıpırdamıyordu. Sesimi çıkarsam o telaşla Aren ani hareket yapabilir, elini çekebilirdi ve elindeki el bombasının ucu yine benim ellerimin arasında kalabilirdi.
Çaresizce yeniden aynaya baktım. Münasebetsizce kurduğum hayallerim dünyalara sığmayacak kadar büyüklükteyken şimdilerde cebime sığacak kadar küçülmüştü. Diğer gezegenlerde işleyiş nasıldı bilmiyordum ama burası dünyaydı ve dünyada sana hevesle yürümeyi öğretip, ayakta durabilmeyi kendine haline bırakanların yeriydi. Ayakta kalabilmek içinse hayallerine sığınırdı insan ve dünya hayallerini bir cebe bile sığdıramayacak kadar kötülerin barındığı yerdi.
Gözüm bir bir hepsi üzerinde gezindi. Aren hariç hepsi cenin pozisyonunda yatıyorlardı. Bıçaklar büyük bir özenle sıralanmış ve parlaklıkları aynanın parlaklığıyla yarışır cinsteydi. Saat dokuz yönünde bir kıpırtı oldu. Ayaz uyanır gibiydi ve onun bu hareketiyle mutluluktan çığlık atabilirdim.
Bir süre daha sessize bekledim. Ayaz'ın hareketleri daha da keskinlik kazanınca mırıldanmaya başlamıştı. Bedeni gevşerken ilk boynunu ovaladı ve açmaya çalıştığı gözleriyle etrafa bakınıp "Siktir!" diye söylendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAREN
Teen Fiction"Bizler renkli kapılar ardında kendini bulmaya çalışan dört kişiydik. Bir evimiz yoktu ve her şey bize uzatılan anahtarın araladığı yeni dünya ile başladı. Şimdiye kadar herkesin birbirini dinleyip ama anlamadığı evlerden sıyrılmıştık. Samimiyetin b...