Capitolul 53

5.4K 268 38
                                    

Hei! Având în vedere că ieri nu am fost la liceu, m-am gândit să scriu următorul capitol pentru cartea aceasta deoarece o să postez tocmai după ce termin cu tezele... Anyway, vă mulţumesc pentru cele 204k citiri şi 8,6k voturi.<3 Nu uitaţi ca şi de data aceasta să votaţi şi să vă lăsaţi părerea despre acest capitol mai jos, într-un comentariu (comentariile mă ajută foarte mult să scriu mai repede, deoarece aşa pot să văd cât de mult vă place povestea şi asta mă bucură). So yup, pe data viitoare.


Sper să vă placă!<3


---


Din punctul de vedere al lui Kelsey:

"Ce aţi mai făcut de când v-am văzut ultima dată?" Pattie s-a întors spre mine după ce si-a șters mâinile pe un prosop imediat ce a terminat de spălat vasele.

Punând departe ultimele farmurii în chiuvetă, am zâmbit, aşezându-mă pe un scaun de care era lângă tejghea. "Bine, la fel ca înainte, să fiu sinceră." Am râs ușor.

"Nimic nou?" Ea se rezemă de chiuvetă, stând aproape de mine.

Am clătinat din cap, ducându-mi o şuviţă de păr după ureche. "Nu chiar."

Ea îşi îngustă ochii la mine într-un mod şceptic. "Este ceva ce nu-mi spui?"

Mi-am încruntat sprâncenele împreună în semn de confuzie. "Nu ..." Mi-am mişcat capul, încercând să descifrez de ce m-a întrebat asta. "De ce?"

Ea ridică din umeri, fluturând o mână în aer. "Fără nici un motiv ... doar eram curioasă." A zâmbit cu căldură spre mine.

Am făcut şi eu acelaşi lucru. "Dumneavoastră ce aţi făcut?"

"La fel ca întotdeauna; Stau acasă, fac curat în casă și spăl rufele, bârfesc cu fetele la telefon înainte ca Jaxon să vină acasă." Ea a chicotit rușinos înainte de a continua, "Pregătesc masa de prânz, Jeremy vine acasă şi atunci pregătesc cina. "

"Sună plictisitor." Am râs.

Ea dădu din cap, fiind de acord cu mine. "Nu ai nici o idee."

"Nu știu cum o faci." M-am uitat la ea, fiind puțin derutată. "N-aş putea niciodată să fac nici jumătate din lucrurile pe care tu le faci într-o singură zi."

"Ești încă tânără, dragă."

"Oh, vă rog." Am dat din cap. "Spuneţi asta de parcă aveţi cincizeci de ani." Mi-am dat ochii peste cap, zambind la scurt timp după asta.

"Oprește-te." Ea se înroși.

"Sunt serioasă, Pattie! Câți ani ai oricum? Douăzeci? "

Pattie a râs. "Mi-aș dori." Şi-a lins buzele, clătinând din cap. "Am treizeci și șapte de ani."

Ochii mei practic au căzut din orbite. "În nici un caz."

Ea a dat din cap. "Știu, sunt bătrână."

"Bătrână?!" Am subliniat, nedumerită. "Poate vreţi să spuneţi tânără! Ești mama a tre - doi copii și ai reușit încă să păstrezi un corp de genul ăsta și să lucrezi la fel de mult şi greu cum o faci? " Mi-am ridicat o mână. "Nici nu vreau să mă imaginez în zece ani."

"Taci acum." Pattie a zâmbit larg. "Vei fi la fel de superbă cum eşti acum."

Mi-am simțit obrajii înroşindu-se. "Mulțumesc, Pattie, dar mă îndoiesc de asta."

Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum