Capitolul 10

10.8K 484 32
                                    

Din punctul de vedere al lui Kelsey:

După ceva vreme, care a părut a fi câteva ore, mașina s-a oprit, odată ce a fost parcată într-un loc de parcare. Uitându-mă pe geam, mi-au sărit în ochi cuvintele care luminau "Parry's Place" în ciuda razelor puternice de soare.

Cum era așa ceva posibil? Nu am nici măcar o idee.

Dându-mi la o parte centura care îmi acopera corpul, m-am întors pentru a mă uita la Justin. Mi-am încruntat sprâncenele, în semn că eram confuză.

Avea de gând să mergem sau...?

Simțind că mă uit la el, s-a întors și m-a privit. "Ce?" A spus.

M-am abținut să nu-mi dau ochii peste cap. "Mergem sau nu?" Am murmurat. Dacă aș putea să-l lovesc fără a suporta consecințele, aș face-o.

"Da." S-a uitat în jos, scoțând cheia din contact și introducând-o în buzunar. A deschis ușa, țigara pe care o fuma fiind poziționată între buzele lui.

Oftând, am deschis ușa, trântind-o probabil mult mai tare decât aș fi vrut.

"Ai grijă." A mormăit. "Mașina asta costă mai mult decât toate lucruile tale puse la grămadă."

Am ridicat o sprânceană. "Este bine de știut." Am spus sarcastică, punându-mi mâinile în buzunarele de la geaca mea.

Mi-a oferit o privire ciudată. "Atitudinea." M-a avertizat, mișcându-și un deget în fața mea.

Acum mi-am dat ochii peste cap. "Cum o fi." M-am uitat în altă parte.

Și-a luat țigara de la gură, aruncând-o pe jos și stingând-o cu vârful de la pantof. Îndreptându-și privirea către local, a început să meargă, așteptându-se ca eu să-l urmez.

Am făcut-o, spre dezamăgirea mea.

Odată ce am intrat, îndreptându-ne spre ultimele locuri din local, corpul lui s-a izbit de un altul, ceea ce m-a făcut să mă lovesc de spatele lui. Am gemut, începând să-mi frec fruntea.

"Ce dra-" Am început să înjur, dar deodată m-am oprit, dându-mi seama că aerul dintre noi era din ce în ce mai greoi, observând astfel băiatul care stătea lângă noi.

Era înalt, probabil cu un centimetru mai înalt decât Justin, dacă nu la fel. Avea părul de un negru închis si ochi verzi electrizanți. Unii care te-ar putea hipnotiza doar printr-o singură privire. Era destul de bine făcut și trebuie să recunosc că nici fundul lui nu arăta prea rău.

Jenant să recunosc asta, dar avea fundul mai frumos decât al meu.

Deloc corect.

Mi-am pus buzele într-o singură linie, uitându-mă între cei doi, simțind tensiunea.

"Danger," A spus băiatul cu un zâmbet pe față. "Ce întâmplare să te văd aici, nu?"

"Nu acum." Justin a spus printre dinții lui care îi scrâșneau, cu o voce slabă și pentru un moment, aș putea să jur că am văzut moartea în ochii lui.

Părul de pe mâini mi s-a ridicat imediat.

"Când va fi timpul? Când vei fi împreună cu băieții tăi?" Și-a schimbat poziția, corpul lui fiind chiar mai aproape acum de Justin.

Același lucru a făcut și Justin, ochii lui schimbându-se și venele de pe gât începând să i se vadă.

Justin s-a prefăcut că râde. "Amândoi știm că te-aș putea bate și cu mâinile goale, fără nici măcar o armă." Și-a lăsat vocea mai jos, șoptind.

Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum