Capitolul 16

10.3K 485 14
                                    

Hei. Aici suntem cu un nou capitol. O să devină din ce în ce mai interesant. O să vedeți voi, pe parcurs.;*

Sper să vă placă!<3

-----

Din punctul de vedere al lui Kelsey:

Câteva ore au trecut și nici eu, nici Justin nu am zis nimic. Cred că era foarte greu, sau Justin era prea jenat. În schimb, doar am stat acolo holbându-ne la ecranul televizorului.

M-am întors pentru a mă uita la Justin, care era întins pe patul meu, coasta lui fiind bandajată, ochii lui fixați pe televizor.

Am oftat, uitându-mă în altă parte.

Daca te întrebi de ce stătea acolo tăcut și de ce nu s-a dus acasă, el nu putea să plece în starea în care era, deoarece ar putea să înceapă să sângereze în orice moment.

Era prea riscant.

Căscând, mi-am încruntat fruntea. Uitându-mă la ceas, am văzut ca era 23:45. Mă întrebam de ce eram atât de obosită. Uitându-mă la mine, am realizat că eram încă în blugi și în tricou. Ridicându-mă din pat, m-am îndreptat spre dulapul meu, uitându-mă prin hainele mele, înainte să-mi găsesc pijamalele. Luându-le, mi-am închis sertarul, îndreptându-mă spre baie și închizând ușa, ignorând ochii lui Justin care erau fixați pe mine.

Odată ce mi-am dat jos hainele și le-am aruncat în coșul cu rufe, mi-am pus pijamalele pe mine, aranjându-mi părul într-un coc și ieșind din baie.

Imediat, ochii lui Justin m-au privit.

L-am ignorat, ieșind din cameră, îndreptându-mă spre cea care era a lui Dennis. "Hei Den, ai terminat cu jocurile video?"

A pus pauză, înainte să se întoarcă spre mine. "Încă câteva minute, te rog." Se uita îngrijorat.

Am oftat. "În regulă, dar doar încă cinci minute. Nu pot să las ca mama și tata să vină și să te vadă jucându-te." L-am avertizat.

"Promit." Și-a pus mâinile pe telecomandă, dând drumul la joc.

Am dat din cap, râzând. Ieșind afară din camera lui, când voiam să mă duc în camera mea, m-am lovit de cineva. Uitându-mă în sus, l-am văzut pe Justin.

Am respirat. "Doamne, Justin." Mi-am lins buzele. "M-ai speriat."

"Scuze." A răspuns plictisit. "Voiam să-mi iau un pahar cu apă."

"Ți-l voi aduce eu." M-am îndreptat spre bucătărie, de unde am luat un pahar, pe care l-am umplut cu apă, înainte să mă duc înapoi în cameră.

Văzându-l pe Justin întins pe pat, m-am dus spre el, dându-i paharul.

"Mulțumesc."

"Nicio problemă." Mi-am dus câteva șuvițe de păr după ureche, iar atunci când voiam să mă pun pe marginea patului, vocea lui m-a oprit.

"Vino aici." A murmurat, punând paharul pe un suport.

Mi-am încruntat fruntea. "Poftim?"

Și-a lins buzele, uitându-se în ochii mei. "Am spus să vii aici." A arătat spre locul de lângă el.

Mi-am mușcat buza, gândindu-mă ce ar trebui să fac.

A oftat. "Ești încă supărată pentru ce am zis mai devreme?" Se uita atent la mine.

Am dat din cap. "Nu, am trecut peste asta." Am mințit. Nu uitasem. Adică, tot ce voiam să fac era să-l ajut și el are tupeul să mă numească cuvântul cu 'p'?

Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum