Hei, am ajuns și la capitolul 37. Le mulţumesc totuşi celor care citesc povestea. Love u so much.<3
Cât despre ultimele zile, da... A fost un mare dezastru în viaţa lui Justin... My baby... Anyway, I'll support him no matter what. Şi da, să nu uit, mi-a dat follow pe twitter pe 13 ianuarie. *SCREAM*. Cam atât...Nu uitaţi să votaţi şi să vă scrieţi părerile mai jos pentru că, îmi place foarte multe să le citesc. Kisses.;**
Sper să vă placă!<3
-----
Înnebunisem cumva sau Justin tocmai mi-a spus că şi el mă iubeşte?
M-am oprit, lingându-mi buzele. "Ce ai spus?" Am şoptit.
A zâmbit uşor, plimbându-şi mâinile prin păr. "Am spus că şi eu te iubesc."
Nu m-am putut abţine, aşa că am zâmbit şi eu.
Parcă totul în viaţa mea se schimbase şi am simţit ca şi cum o mare greutate a fost luată de pe umerii mei.
"Ştii tu," Justin şi-a înfăşurat degetele cu ale mele.
M-am uitat în sus, ochii mei privindu-i pe ai lui.
"Nu am crezut niciodată că se va întâmpla asta. După tot ce s-a întâmplat cu Jen, eram sigur că viaţa mea nu mai are sens. Că o să-mi pese doar de mine. Că nu o să trebuiască să-mi pese de vreo curvă sau de problemele pe care
le ai într-o relaţie..."M-am încruntat puţin la auzul cuvintelor lui.
Ultimul lucru de care aveam nevoie era ca el să se simtă ca şi cum ar fi în relaţia asta obligat.
Înainte să observe asta, Justin mi-a strâns mâna. "Dar apoi ai apărut tu şi mi-ai arătat de ce ar trebui să-mi deschid din nou inima şi sunt fericit că am făcut asta. Mi-ai oferit un scop. Nu mai este vorba doar despre băieţi, am pe cineva în viaţa mea acum care mă face să îmi dau seama că are rost să trăiesc."
Mi-am muşcat buza, înroşindu-mă.
"Dar, trebuie să ştii," S-a poziţionat pe coturile lui, holbându-se la mine solemn şi serios. "Acum că eşti într-o relaţie cu mine, lucrurile vor fi diferite de acum înainte."
Mi-am apropiat buzele. "Ce vrei să spui?"
"Vreau să spun că viaţa mea nu este chiar atât de bună. Am duşmani care ar putea să facă orice pentru a mă doborî, atât pe mine cât şi pe băieţi, chiar dacă asta înseamnă să se ducă după persoanele pe care le iubesc."
Am înghiţit în sec, uitându-mă în altă parte.
"Dacă crezi că ce ţi-a făcut Luke a fost rău, nu ai văzut încă nimc."
M-am foit, neştiind ce să spun.
"Hei," Mi-a mângâiat uşor bărbia. "Nu am să las să ţi se întâmple nimic. În regulă?"
M-am uitat în ochii lui înainte de a da din cap.
Ştiam că el mă va proteja. A făcut-o de foarte multe ori înainte, am foarte multă încredere în el.
"În ciuda vieţii mele periculoase, te iubesc şi voi face orice pentru a te proteja. Eşti o parte din viaţa mea, ceea ce înseamnă că acum eşti sub aripa mea de protecţie. De asemenea, băieţii o să te apere şi ei. Nici ei nu vor lăsa pe cineva să te rănească."
Am zâmbit uşor.
"Dar de asemenea tu trebuie să ştii că a fi într-o relaţie cu mine înseamnă că sunt câteva lucruri pe care nu trebuie să le ştii. Treburi importante."
CITEȘTI
Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]
FanficO noapte. O petrecere. O greșeală. Ceea ce credea ca îi va distruge viața. Părea să fie chiar opusul. Când toata viața ta ai fost obișnuit cu persoane care te mint şi te păcălesc. Cum poți învăța să ai încredere în persoanele din jurul tău? Și când...